اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی تاکید کرد

بهره‌گیری هنرمندان نظام از هنر برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی بر بهره‌گیری هنرمندان نظام اسلامی از توانایی و هنر خود برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی تأکید کرد.

بهره‌گیری هنرمندان نظام از هنر برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی ، محمدرضا رحیمی در جمع دانش‌آموزان دختر شرکت‌کننده در مسابقات فیلم کوتاه و تئاتر دانش‌آموزی کشور گفت: هنرمندان می‌توانند با ابزار هنری خود زمینه تحقق عدالت و انسان‌دوستی را فراهم کنند.

وی هنر را بهترین ابزار برای تعمیق باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: نقش هنرمندان به ویژه دانش‌آموزان هنرمند در گسترش اعتقادات، اخلاقیات و ارزش‌های اسلامی در جامعه بی‌بدیل است.

رحیمی گفت: هنرمندان می‌توانند با ابزار هنری خود زمینه تحقق عدالت و انسان‌دوستی را فراهم کنند.

وی از دانش‌آموزان خواست فرصت‌های ایجاد شده در این دوره از مسابقات را غنیمت بدانند و از تجارب پیشکسوتان عرصه هنر در راستای ارتقای مهارت‌های خود بهره گیرند.

به گزارش فارس، این برنامه هنری در مجتمع توریستی و تفریحی بش‌قارداش بجنورد برگزار شد که در این برنامه داوران، سرپرستان، مربیان فنی و دانش‌آموزان سی‌امین دوره مسابقات فیلم کوتاه و تئاتر دانش‌آموزی سراسرکشور شرکت داشتند.

همچنین در این مراسم مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، فرماندار بجنورد و شماری از مسئولان استانی و محلی، پیشکسوتان هنرمند خراسان‌شمالی حاضر بودند که هنرمندان استان برای حاضران به هنرنمایی پرداخته و شبی به یاد ماندنی را برای شرکت‌کنندگان در این مراسم رقم زدند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول