اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

قرآن و عترت مهم‏ترین قدرت نرم جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: قرآن و عترت مهم‏ترین قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با غرب است.

قرآن و عترت مهم‏ترین قدرت نرم جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عباس‏علی کاظمی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مربیان حلقه‌های صالحین حوزه سلمان فارسی فرومد اظهار داشت: مهم‌ترین قدرت نرم در مکتب نورانی اسلام قرآن و عترت است و با تمسک به این دو می‌توان قدرت‌های نرم فرهنگ اسلامی از جمله ایمان و معرفت، تقوا، عمل صالح، جهاد، ایثار و شهادت‏طلبی را شناسایی کرد.

وی تصریح کرد: هر گاه ایمان و اعتقاد به باورهای دینی در جامعه‌ای تقویت شود، این جامعه و حکومت شکست‌ناپذیر خواهند شد، همان‏طور که امام(ره) رمز پیروزی را کلمه توحید دانستند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: هرگاه پایبندی فکری، قلبی و عملی آحاد جامعه و امت به باورهای دینی محکم باشد، هیچ قدرتی از قدرت‌های سخت و نرم این امت را نمی‌تواند زمین‌گیر کند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی بیان داشت: خطر جدی وقتی است که دشمن بتواند با راهبرد تهدید و تبلیغ، ایجاد اختلاف و تفرقه، تخریب باورها و اعتقادات و با شیوه و روش القای شبهات بر این باورهای اساسی خدشه‌ای وارد کند و این قدرت‌های نرم را از درون متزلزل کند.

کاظمی گفت: تفاوت جنگ نرم با جنگ سخت و نیمه‌سخت، تفاوت در استفاده از ابزارهایی مثل ابزار رسانه‌ای، ابزار دیپلماتیک و در یک کلمه ابزار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم فکر، اندیشه، هویت و اراده مردم را هدف گرفته است، اظهار داشت: در جنگ نرم با کسب معرفت و افزایش بصیرت که هدف اصلی سپاه و بسیج است می‌توان در برابر هجمه دشمن تمام‌قد ایستاد و شکست سختی هم به دشمن وارد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی عنوان کرد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت وظیفه یکایک فرماندهان پایگاه است.

کاظمی با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها گفت: دشمنان که در جهان کنونی چشم دیدن موفقیت ایران را ندارند در اجلاس غیرمتعهدها بار دیگر سربلندی و سرافرازی ایران را دیدند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول