اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

نظام اسلامی هیچگاه منزوی نبوده و نخواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به اجلاس سران کشورهای عدم تعهد گفت: امروز استکبار جهانی منزوی است چرا که نظام اسلامی هیچگاه منزوی نبوده و نخواهد بود.

نظام اسلامی هیچگاه منزوی نبوده و نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امروز ظهر امروز در مراسم تودیع فرماندار شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دنیا تشنه انقلاب اسلامی است چرا که به اعتراف نتان‌یاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب از تنگه خیبر تا تنگه طارق را به خود جذب کرده است.

وی افزود: همدلی امروز مسئولان نظام در سایه اتحاد، کار و تلاش به دست آمده که باید آن را حفظ کرد، زیرا برای پیشبرد امور کشور ضروری است.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: با برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در ایران اسلامی دشمنان زبان به تحسین گشودند و نتوانستند این موفقیت ایران اسلامی را کتمان کنند ولی شعله‌های بغض، دشمنی و کدورت از چهره‌هایشان آشکار بود.

موسوی بر تکریم ارباب رجوعان ادارات مختلف از سوی مسئولان تأکید کرد و افزود: حرمت ارباب رجوعان به دلیل ارزشمند بودن باید حفظ شود و قداستشان شکسته نشود.

وی اذعان کرد: اگر مسئولی نمی‌تواند مشکل ارباب رجوعی را رفع کند با روی خوش و احترام ارباب‌رجوع را راهنمایی کند تا راضی از اداره خارج شود که در روایات نیز بر این موضوع تأکید شده است.

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به این حدیث پیامبر (ص) که بهترین مردم کسی است که برای مردم بهترین باشد، بیان کرد: در خدمت‌رسانی به مردم، تمام مسئولان موظف هستند اتحاد و انسجام را در تمام سطوح دولتی و غیردولتی حفظ کنند.

موسوی مسئله غدیر را مایه وحدت مسلمانان دانست و اضافه کرد: اسلام دینی است که مردم را به وحدت و یگانگی دعوت می‌کند.

وی اذعان کرد: همانطور که پیامبر اسلام (ص) برای مردم جهان از روز آغاز نبوت تا ختم عالم و جهانیان مبعوث شده است، ائمه اطهار (ع) نیز به تمام مردم جهان اعم از ملحد، مؤمن، شیعه، غیرشیعه، کافر و مسلمان تعلق دارند که با اینکه در دوران‌های مختلف زندگی می‌کردند ولی هیچگاه با هم اختلاف نداشتند که شیعیانشان نیز باید پیرو راه ائمه اطهار (ع) باشند.

امام جمعه شهر آبیک تصریح کرد: مسئولان نیز باید به تأسی از ائمه اطهار (ع) از اختلافات بپرهیزند چون که برای نظام، مردم و مسلمانان جهان خطرآفرین و زیانبار خواهد بود.

موسوی افزود: البته در این رابطه اختلاف سلیقه قابل چشم‌پوشی است.

گفتنی است، حمید بغدادی معاون فرمانداری شهرستان آبیک به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد و با اهدای لوح و هدایایی از سوی مسئولان ادارات مختلف از زحمات هوشنگ اعلایی فرماندار شهرستان آبیک تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول