اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

11 سپتامبر مجوزی برای تعرض به خاک کشورهای اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه 11 سپتامبر مجوزی برای تعرض استکبار جهانی به خاک کشورهای اسلامی بود.

11 سپتامبر مجوزی برای تعرض به خاک کشورهای اسلامی بود

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: 11 سپتامبر واقعه‌ای بود که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل آن را شکل داده و جریانات مربوط به آن را هدایت کردند.

وی افزود: استکبار جهانی برای پیشبرد مشروع اقدامات و برنامه‌های جنایتکارانه خود سناریوی 11 سپتامبر را تنظیم کرد و با استفاده از مزدوران و ایادی خود آن‌گونه که می‌خواست آن را به پیش برد.

زمانیان با بیان اینکه حادثه 11 سپتامبر مجوزی برای تعرض به خاک کشورهای اسلامی بود، تصریح کرد: آمریکا بعد از حادثه 11 سپتامبر این حق را برای خود قائل شد که به بهانه مبارزه با تروریسم به خاک کشورهای دنیا به ویژه کشورهای اسلامی تعرض کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا به سرعت به کشور افغانستان لشکر کشید و با استقرار نیروهای خود سعی داشت جریانات منطقه را تحت نظر خود بگیرد.

زمانیان به ناآرامی‌های سوریه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسلحان معترض که در سوریه دست به آشوب زده‌اند از سوی آمریکا و اسرائیل حمایت می‌شوند که این موضوع دخالت آشکار در امور کشورها بوده و غیر قانونی و غیراخلاقی است.

وی، انحراف افکار عمومی را از مهم‌ترین برنامه‌های آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا با فرافکنی همواره سعی در انحراف افکار عمومی کشور خود و دنیا داشته و تلاش می‌کند به این طریق اقدامات غیرانسانی خود را مشروع جلوه دهد.

زمانیان خاطرنشان کرد: مردم آمریکا باید توجه به این موضوع داشته باشند که پشت پرده حادثه 11 سپتامبر کسی جز استکبار جهانی نیست و باید نسبت به آن حساس و مسئول باشند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول