اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:

جهت‎گیری نظام به الگوی اسلامی ایرانی مانع از آسیب می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان گفت: اوایل انقلاب به دلیل فقدان الگویی مناسب متضرر شدیم اکنون باید خدا را شکرگزار بود که جهت‎گیری نظام به الگوی اسلامی معطوف شده چرا که مانع از آسیب می‌شود.

جهت‎گیری نظام به الگوی اسلامی ایرانی مانع از آسیب می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام قربان جلال صبح امروز در نخستین جلسه کمیته تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت استان گلستان اظهار داشت: باید سعی کنیم در سطح استان همواره از معمارانی که دغدغه اعتقادی و اسلامی دارند استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نماد اسلامی سرکوب نظام سلطه است خاطر نشان کرد: نماهای معماری در مساجد دانشگاه‎ها باید برگرفته از اصول اسلامی و دینی باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به اینکه الگوی سند اسلامی برای همه کشور است یادآور شد: افراد اندیشمند و فرهیخته دانشگاهی باید در تهیه این مدل اسلامی همت پیشه کنند و برای این موضوع وقت بگذارند و در این راستا باید دقت شود که کمیته الگوی اسلامی پیشرفت در پیگیری سریع مصوبات با سرچشمه اصلی که در تهران است ارتباط برقرار کند.

جلال به داشتن کمیته یکپارچه تاکید کرد و متذکر شد: تشکیل کمیته علمی و ارائه مسائل تخصصی و فرهنگی در آن می‎تواند از اتلاف وقت و دوباره‎کاری جلوگیری کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه گفت: باید مسائل را کشوری ببینیم و منطقه‎ای عمل کنیم.

عبدالله عباسی با بیان اینکه الگوی ارزشی باید بر اساس اعتقادات و ارزش‎های اسلامی باشد ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران این مهم را به اثبات رسانیده است.

وی در پایان در قالب پیشنهادی بیان داشت: در این کمیته باید از افرادی که ثابت باشند استفاده شود تا مطالب به صورت هدفمند بیان و پیگیری شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول