اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

افتخارات جمهوری اسلامی در سایه عدالت‌محوری حاصل شده است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیشرفت‌ها و افتخارات ایران اسلامی در سایه حرکت نظام به سمت عدالت حاصل شده است.

افتخارات جمهوری اسلامی در سایه عدالت‌محوری حاصل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی جوانان این استان اظهار داشت: تعالی و سعادت بشر یکی از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است که برای تحقق آن امکانات و شرایط ویژه‌ای لازم است.

وی افزود: بر همین اساس برای رسیدن به کمال بشری، توجه به معنویات و ارزش‌های والای الهی ضروری است.

عنابستانی با بیان اینکه انسان قطعه جداشده‌ای از خداوند است، تصریح کرد: انسان تنها در صورتی می‌تواند به کمال برسد که وصل به خدا شود و در واقع به اصل خود بازگردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اوج سعادت انسان را رسیدن به قرب‌الهی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و پیاده شدن احکام الهی در جامعه، زمینه و بستر لازم برای رسیدن به کمال و قرب الهی در جامعه مهیا شده که افراد باید این فرصت را مغتنم شمرده و از آن به بهترین نحو بهره بگیرند.

عنابستانی با بیان اینکه تربیت درست انسان‌ها بدون وجود مدیری صالح امکان‌پذیر نیست، اظهار داشت: در زمان فعلی تنها با ظهور امام زمان (ع) است که می‌توان انسان‌های کامل و متعالی را تربیت کرد.

وی ادامه داد: در زمان امام زمان (ع) است که عدالت واقعی در جهان گسترده می‎شود و در سایه این عدالت می‌توان استعدادهای بشر را شکوفا کرد و شاهد رشد و تعالی بشر بود.

عنابستانی برقراری عدالت را لازمه ظهور و بروز استعدادهای بشری دانست و گفت: بدون برقراری عدالت هیچ استعدادی شکوفا نمی‎شود و برقراری عدالت واقعی بدون وجود انسان صالح و کامل یک رویا است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این در حالی که در زمان غیبت امام زمان (ع) می‌توان با برقراری حکومت دینی و اجرای احکام الهی در جامعه در مسیر عدالت و تعالی بشر حرکت کرد.

عنابستانی نظام جمهوری اسلامی ایران را زمینه‌ساز تشکیل حکومت عدل جهانی دانست و گفت: جمهوری اسلامی با یک جهت‌گیری الهی در مسیر برقراری عدالت گام برمی‌دارد تا در نهایت شرایط لازم را برای ظهور امام زمان (ع) فراهم کند.

وی به پیشرفت‌های عامی ایران در عرصه‌ جهانی اشاره کرد و افزود: حرکت به سمت عدالت شرایطی را برای ما فراهم کرده که پیشرفت علمی کشور را 11 برابر پیشرفت علمی دنیا کرده است.

عنابستانی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که از سوی جوانان این استان در این جلسه مطرح شد، بیان کرد: وقتی از مشکلات جامعه صحبت می‌شود باید این نکته را در نظر داشت که تحمل و حل این مشکلات برای فتح قله‌های رشد و تعالی ضروری است.

وی افزود: مشکلات تمام شدنی نیستند چراکه برای رسیدن به اهداف متعالی باید سختی‌ها و مشکلات بسیاری را تحمل کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقش جوانان در پیشرفت‌های کشور امری انکارناپذیر است، تصریح کرد: با همت جوانان و درایت مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته و به سرعت قله‌های ترقی را می‌پیماید.

عنابستانی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به الگویی مهم و بزرگ در جهان تبدیل شده که گرایش کشورهای جهان به آن شاهدی بر این موضوع است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول