اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

جشنواره فیلم مقاومت در درمیان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس در شهرستان درمیان برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم مقاومت در درمیان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست برنامه‌ریزی این جشنواره اظهار کرد: مرکز شهرستان، شهرهای قهستان، گزیک و طبس میسنا از جمله نقاطی هستند که طرح اکران فیلم‌های دفاع مقدس در آن برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برای ما ایرانیان یادآور رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌ها و مقاومت رزمندگان اسلام و ملت قهرمان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر مستکبران است، گفت: در این جشنواره فیلم‌های سینمایی، کوتاه و مستند با موضوع دفاع مقدس اکران می‌شود.

فرماندار درمیان دوران دفاع مقدس را گنجینه‌ای ارزشمند از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی دانست و افزود: فرهنگ برخاسته از دفاع مقدس منجر به تولید آثاری هنری فاخر و مملو از مفاهیم و ارزش‌های متعالی شده است.

براتی ترویج و انتقال گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس را ضرورت امروز و نیاز فردای کشور دانست و گفت: دشمن در جنگ نرم تلاش می‌کند با به‌کارگیری رسانه‌ها و تولیدات صوتی و تصویری اعتقادها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در راس آنها دفاع مقدس را هدف قرار دهد.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان نماد ایثار ملت ایران یاد کرد و ادامه داد: برگزاری این آیین در هفته دفاع مقدس نقش موثری در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان دارد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول