اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی لرستان:

ارتقای شاخص‌های مطالعه مفید وظیفه اصلی کتابداران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ارتقای شاخص‌های مطالعه‌ مفید با ایجاد زمینه دسترسی آسان جامعه به کتاب، وظیفه اصلی کتابداران است که ضرورت دارد در این زمینه روش‌های نوین ارتباطی را نیز به کار بگیریم.

ارتقای شاخص‌های مطالعه مفید وظیفه اصلی کتابداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، تیمور احمدوند صبح امروز در نخستین دیدار خود با کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد گفت: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا رهنمودها و منویات مورد تاکید مقام معظم رهبری در حوزه‌ کتاب و کتاب‌خوانی را به طور تمام و کمال عملی کنیم.

احمدوند افزود: این امر در صورتی عملی می‌شود که در مرحله‌ اول خود کتابدار از شغل خود راضی باشد و به آن عشق بورزد به طوری که با تمام وجود کتاب را در زندگی خود بپذیرد و در زندگی روزمره‌اش جایگاه خاصی برای آن قائل باشد.

وی ادامه داد: اگر از دغدغه‌های رفاهی و مالی کتابدار غافل بمانیم، قطعا به معنی آن است که از کتاب و کتابخوانی و در نهایت از اندیشه غافل مانده‌ایم، چراکه اگر این قشر به جز خدمات‌دهی در حوزه‌ کاری‌ خود دغدغه‌های دیگری نیز داشته باشند، مسلم است که نمود آن در کتابخانه‌ها نمایان می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: اینکه در کوتاه مدت بخواهیم تمام دغدغه‌های همکاران از جمله ساعات کاری، جابه‌جایی، امور رفاهی و مالی را بر طرف کنیم، قطعاً شعار داده‌ایم و فقط زیبا سخن گفته‌ایم، اما مطمئن باشید این مسایل را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهیم.

در ادامه جلسه کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد مسایل و مشکلات خود را با مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی لرستان در میان گذاشتند و تیمور احمدوند نیز به یکایک درخواست‌ها و موارد مطرح شده به صورت مفصل پاسخ داد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول