اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری:

تامین آب شهرک منظریه 90 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل شبکه‌های آب و فاضلاب و تامین آب سایت مسکن مهر منظریه شهرکرد 90 میلیارد ریال اعتبار جدید نیاز است.

تامین آب شهرک منظریه 90 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر یزدانی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شرکت اظهار داشت: برای تامین آب شرب شهرک منظریه شهرکرد تاکنون با صرف اعتبار 40 میلیارد ریال، 25 کیلومتر شبکه آب اجرا و یک باب مخزن ذخیره آب با گنجایش 5 هزار متر مکعب احداث شده است.

وی افزود: همچنین یک باب مخزن 4 هزار متر مکعبی نیز در دست ساخت است که 20 درصد پیشرفت داشته است.

یزدانی با بیان اینکه تاکنون واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان و ساکنان این منطقه در حال انجام است، گفت: برای بهره‌مندی 8 هزار واحد مسکن مهر ایجاد شده در شهرک جدید منظریه شهرکرد از خدمات آب و فاضلاب تاکنون 30 کیلومتر خط اصلی انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرا شده که 55 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای تکمیل شبکه‌های آب و فاضلاب و تامین آب این شهرک 90 میلیارد ریال اعتبار جدید لازم است.

وی در ادامه شاخص پوشش خدمات‌رسانی در بخش فاضلاب این استان را 62 درصد اعلام کرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری در مقایسه با سایر استان‌ها در سطح کشور از پیشرفت خوبی برخوردار است.

یزدانی با اشاره به مزیت‌های اجرای تاسیسات فاضلاب در شهرهای استان گفت: یکی از ابزارهای موثر و پایدار برای سلامت جامعه ایجاد تاسیسات جمع‌آوری فاضلاب است که علاوه بر این از آلودگی آب‌های سطحی و زیرزمینی نیز پیشگیری می‌کند و در این سال‌هایی که کشور و استان چهارمحال و بختیاری دچار کمبود آب است، پساب تصفیه‌خانه‌ها در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 62 درصد مناطق شهری استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارد و این شرکت آمادگی دارد مناطق و شهرهای فاقد فاضلاب را به تدریج زیر پوشش این خدمات بهداشتی قرار دارد.

یزدانی مهم‌ترین مشکل را در انجام سریع این خدمات کمبود اعتبارات مورد نیاز برشمرد و گفت: ده‌ها پروژه آب و فاضلاب در مناطق مختلف استان در دست اجراست که تکمیل و راه‌اندازی آنها نیازمند اعتبارات است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول