اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌های کشور خبر داد

تامین جهیزیه 5600 نوعروس توسط موسسه آبشار عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان خیریه مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌های کشور گفت: در سال گذشته 5 هزار و 600 نوعروس مددجوی این سازمان خیریه در کشور به خانه بخت رفتند.

تامین جهیزیه 5600 نوعروس توسط موسسه آبشار عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد جواد فولاد ظهر امروز در مراسم تدارک 313 جهیزیه نوعروس آملی مددجوی این سازمان خیریه مردم نهاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله در چهار نوبت به این سازمان خیریه جهیزیه اهدا می‌کنیم که در هر فصلی در یک نوبت نوعروسان تامین جهیزیه می‌شوند.

وی با اعلام اینکه ما تامین کننده کامل جهیزیه‌ها به نوعروسان نیستیم، افزود: بلکه کمک هزینه بخشی از این جهیزیه‌ها را تقبل کرده و یا با خرید بخشی از لوازم ضروری یک زندگی نوپا جهیزیه‌ها اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان خیریه مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌های کشور با تاکید اینکه در سال گذشته 5 هزار و 600 نوعروس با حمایت این موسسه به خانه بخت رفتند، گفت: این روند سال به سال رو به افزایش است زیرا با توسعه این مجموعه خیریه اعتمادسازی بین مردم و خیرین بیشتر شده و با شناخت لازم مشارکت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

فولاد با بیان اینکه هدف و نیت ما در این سازمان خیریه براساس اسلام، آیات شریفه الهی و مقدسات است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم گام‌های اساسی برای خیر و کاهش فقر جامعه برداریم و خیران را برای رسیدن به اهداف خیرخواهانه خود سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه در تامین جهیزیه‌ها باید هر میزان که می‌شود مشارکت مردمی را در کنار خود داشته باشیم، یادآور شد: آمل یکی از نمایندگی‌هایی است که شامگاه امروز 313 نوعروس این شهرستان را با اهدای جهیزیه به خانه بخت روانه می‌کند.

فولاد ادامه داد: این امر نشاندهنده مشارکت خوب مردمی، اعتماد خیران و نیکوکاران به مجموعه، ایجاد صمیمیت، تعامل و مشارکت است.

مدیرعامل سازمان خیریه مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌های کشور با اشاره به اصل 44 قانون اساسی ابراز داشت: در این اصل آمده است که کارهای دولتی به مردم واگذار شود تا برخی مشکلات به دست مردم حل شده شود که مشارکت مردمی با سازمان‌های مردم‌نهاد بخشی از تحقق این اصل است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول