اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

شبکه تامین آب در شهرهای سیستان تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان گفت: تا پایان امسال، سایر شهرهای سیستان در مدار بهره‌برداری شبکه تامین آب قرار خواهند گرفت.

شبکه تامین آب در شهرهای سیستان تکمیل می‌شود

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فقط مناطقی از شهر علی‌اکبر (هامون شهر) با کمبود آب و افت فشار مواجه شده و کل شهر از بی‌آبی رنج نمی‌برند.

وی افزود: مناطقی از هامون شهر دچار بحران بی‌آبی شده که برای رفع این مشکل و افزایش فشار شبکه، دو دستگاه بوستر پمپ به شبکه شهری افزوده و نصب شده است.

مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، اقداماتی برای افزایش فشار خط انتقال شهر علی‌اکبر (هامون شهر) صورت پذیرفته و همچنین به منظور رفع موقت مشکل شهروندان، اقدام به توزیع آب به صورت تانکری در مناطقی که با کمبود آب مواجه بودند، شده است.

کرمی‌نژاد افزود: شهر علی‌اکبر (هامون شهر) با 850 اشتراک آب و جمعیت 4 هزار نفری در 25 کیلومتری غرب شهر زابل قرار دارد که حدود دو سال پیش از شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل گرفته شده و در حال حاضر نیز از شبکه آب روستایی آب می‌گیرد.

وی بیان داشت: شبکه داخلی شهر کلاً طراحی و اجرا شده و خط انتقال 25 کیلومتری آن نیز در حال اجرا است و در صورت همکاری مالکان مسیر، سریع‌تر تکمیل و مشکل دیرینه مردم بر طرف خواهد شد.

مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان گفت: آبرسانی به شهرهای سیستان با توجه به عنایت ویژه دولت عدالت محور و وزارت نیرو جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته و در هفته نخست تیرماه امسال آب شهر زابل به شبکه جدید تامین آب وصل و مشکل آب مردم عزیز زابل برطرف شد و سایر شهرهای سیستان نیز تا پایان امسال تکمیل و در مدار بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول