اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جدا شدن از شبانکاره

نمایندگی تامین اجتماعی آبپخش مستقل شد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: نمایندگی تامین اجتماعی آبپخش از شبانکاره جدا و مستقل شد و این نمایندگی زیر مجموعه تامین اجتماعی دشتستان است.

نمایندگی تامین اجتماعی آبپخش مستقل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم در نظام اسلامی افتخار بسیار بزرگی است و در دولت نهم و دهم شاهد خدمت بی‌منت به مردم هستیم.

وی افزود: حجم خدمات عام‌المنفعه در چند سال گذشته نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

بخشدار آبپخش با تاکید بر لزوم استقرار ادارات و نهادهای دولتی در بخش آبپخش خاطر نشان کرد: در 2 سال اخیر چند اداره و نمایندگی به آبپخش اضافه شده‌اند که به هیچ وجه کافی نیست و امیدوار هستیم به زودی شاهد استقرار چند اداره جدید باشیم.

خرم‌روز تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی با تامین مکان مورد نظر به زودی راه‌اندازی می‌شود و مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، همکاری و همراهی بسیار ارزنده‌ای در این مسیر داشته است.

وی با اشاره به استقرار دادگاه عمومی در آبپخش نیز بیان کرد: مذاکرات مثبت و سازنده‌ای با دادگستری دشتستان و دادگستری استان انجام گرفته و توافقات لازم برای این مهم صورت گرفته که با تعیین قاضی مورد نیاز شاهد استقرار دادگاه نیز خواهیم بود.

بخشدار آبپخش از استقلال نمایندگی تامین اجتماعی آبپخش خبر داد و گفت: تا امروز تامین اجتماعی آبپخش مستقل نبود و زیرمجموعه تامین اجتماعی شبانکاره بود که از امروز شاهد استقلال تامین اجتماعی آبپخش هستیم و از این به بعد تمام امور تامین اجتماعی در همین بخش از طریق شعبه اقماری انجام می‌شود و تامین اجتماعی آبپخش به عنوان زیرمجموعه دشتستان تلقی می‌شود.

خرم‌روز یادآور شد: فرماندار دشتستان و مدیرکل تامین اجتماعی استان تلاش بسیار خوبی برای استقلال این نمایندگی انجام داده‌اند که لازم است از این عزیزان تقدیر شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول