اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان طارم:

مشکل تامین آب شرب در طارم وجود ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان طارم گفت: پس از گذشت چند روز از سیل مشکلی برای تامین آب شرب در شهرستان طارم وجود ندارد.

مشکل تامین آب شرب در طارم وجود ندارد

سعید حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل در روزهای گذشته در شهرستان طارم بیش از 2 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی یک میلیارد و 650 میلیون تومان خسارت وارد شده است، افزود: سیل به مزارع، باغات و کانال‌های مختلف بخش کشاورزی خسارت وارد کرده است.

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان طارم از خسارت 100 میلیون تومانی به واحدهای مسکونی و معابر عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: به دیواره‌های احداث شده که نیاز به لایروبی دارد نیز 60 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه به تاسیسات آب شرب دو روستای این شهرستان نیز خسارت 100 میلیون تومان وارد شده است، افزود: در حال حاضر مشکلی در زمینه استفاده مردم از آب شرب در این منطقه وجود ندارد.

حسنلو با اشاره به اینکه در حال حاضر روستای ولیدر شهرستان طارم مشکل آب شرب ندارد، افزود: آب بسته‌بندی در روزهای اول سیل در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در روستای شیت نیز میزان خسارت برآورده شده است، افزود: در برخی نقاط این روستا مشکل آب شرب وجود دارد که آب بسته‌بندی شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول