اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

1597 برنامه در هفته دفاع مقدس در همدان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: یک هزار و 597 برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود.

1597 برنامه در هفته دفاع مقدس در همدان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی عصر امروز در نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان، اظهار کرد: امروز مطالبه جامعه و به ویژه نسل فعلی، تکرار مؤلفه‌های نسل گرداننده جبهه است تا با بازخوانی و تکرار موضوعات جامانده از آن حادثه بزرگ و مقدس پیوندهای نسل جوان را با آن برهه از تاریخ محکم‌تر کنند.

وی بیان کرد: اجرای یک هزار و 597 برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امری است که با برقراری پیوست‌های مناسب ذهنی و سازمانی می‌تواند به عنوان بهترین نمونه آثار مؤثری را در نسل امروزی جامعه ایجاد کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیانگر این واقعیت است که هر کجا و به هر دلیلی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دور شدیم، آسیب‌پذیری ما به همان نسبت افزایش یافته است.

وی بیان کرد: 38 سازمان به منظور ارائه برنامه و همکاری در زمینه بزرگداشت هفته دفاع مقدس معرفی شده‌اند که تاکنون 26 سازمان برنامه‌های خود را ارائه کرده و مابقی هیچ دستورالعملی در این رابطه ارائه نکرده‌اند که دلایل آن باید مورد بررسی قرار گیرد.

فامیل‌کریمی ادامه داد: مصوب شد تیمی متشکل از سه نفر که در رأس آن نماینده استانداری قرار دارد مباحث مربوط به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را پیگیری کند تا در پایان اداراتی که برنامه‌های خود را به صورت دقیق انجام داده‌اند مشخص شود.

وی برنامه‌های اجرایی شاخص در هفته بزرگداشت دفاع مقدس را 52 برنامه ابلاغیه عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های مربوطه باید از همین امروز به دنبال اجرای برنامه‌های خود باشند چرا که فردا هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: در این هفته استفاده از تلویزیون شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در بازسازی عملیات مرصاد سقف زمانی باید مشخص و دستگاه‌های مربوطه با ساز و کار مناسب وارد عمل شوند چرا که این برنامه از برجستگی خاصی برخوردار است.

وی در پایان گفت: مکان برگزاری نمایشگاه با نوای کاروان باید مشخص و ساماندهی لازم درباره آن انجام شود و فرمانداران نسبت به برنامه تجلیل از زنان ایثارگر اقدام کنند و تلاش شود تا حاشیه‌های دفاع مقدس به وضعیت روز و متغیرهای موجود به دلیل تأثیرات بسیار اشاعه شود.

انتهای پیام/ی20                                                  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول