اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کل دادگستری استان قزوین

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آبیک منصوب شد

خبرگزاری فارس: در حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه جواد یاوری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک منصوب شد.

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آبیک منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه و در مراسمی با حضور جمال انصاری رئیس کل دادگستری قزوین و جمعی از مسئولان قضایی و ادارات مختلف این استان، جواد یاوری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک منصوب شد.

هوشنگ اعلایی فرماندار آبیک در مراسم معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران گفت: خدمت بدون منت و برای کسب رضایت الهی در تمامی دستگاه‌ها به‌ویژه در دستگاه قضایی ‌ملموس‌ است.

این مسئول ادامه داد: دستگاه قضایی خوشبختانه تعامل بسیار خوبی را با دستگاه‌های اجرایی ایجاد کرده و در راستای رفع مشکلات شهرستان آبیک گام‌های مؤثری برداشته است.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: امیدواریم حضور دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آبیک سبب اثرات مثبتی در این شهرستان شود که البته وحدت و یکدلی مسئولان ادارات مختلف نیز با دستگاه قضایی امری ضروری است.

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آبیک نیز در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و زحمات جمال انصاری رئیس دادگستری استان قزوین در دو سال اخیر و برخوردار شدن از شاخص‌های مهم ارزیابی به‌ویژه حرکت به سمت دادرسی الکترونیک اظهار کرد: دادستانی دو وظیفه اصلی یعنی امنیت و عدالت در جامعه را بر عهده دارد.

وی افزود: در زمینه امنیت باید با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی از وقوع جرم پیشگیری شود.

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: افرادی که جرم بر آنان واقع شده و در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، می‌توانند به دادسرا مراجعه کرده و از حمایت‌های قانونی برخوردار شوند.

یاوری با اشاره به این سخن امام علی(ع) به مالک اشتر که کسانی را برای قضاوت منصوب کن که پس از رسیدن به حق با قاطعیت حکم صادر کنند، اظهار امیدواری کرد: با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک امیدواریم بتوانیم در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی افزود: در سه ماه نخست امسال با توجه به جمعیت 93 هزار نفری شهرستان آبیک بیشترین جرم مربوط به سرقت بوده که در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و حکم مجرمان صادر شده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول