اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبیک خبر داد

کاهش 50 درصدی پرو‌نده‌های دادگاه‌های آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان آبیک از کاهش 50 درصدی پرونده‌های موجودی در شعب دادگاه‌های حقوقی و جزایی و نیز کاهش 20 درصدی پرونده‌های ورودی در 9 ماهه اخیر در دادگستری این شهرستان خبر داد.

کاهش 50 درصدی پرو‌نده‌های دادگاه‌های آبیک

آیت‌الله بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: از یک‌هزار و 500 پرونده موجود در شوراهای حل اختلاف، در 9 ماه امسال به بیش از 50 درصد از پرونده‌ها رسیدگی شده و درصدد هستیم این رقم را به حداقل برسانیم.

وی افزود: دادگستری شهرستان آبیک با وجود مشکلاتی که داشته با تلاش طاقت‌فرسای پرسنل اداری و قضایی موفق شده در 9 ماهه اخیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ر ا به حد مطلوب برساند.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک ادامه داد: از لحاظ پرسنل اداری و امکانات و لوازم اداری مشکلی نداریم ولی برای خدمت‌گزاری بهتر و بیشتر به مردم به دو کادر قضایی به ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک نیازمند هستیم.

بنی‌هاشمی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی برای رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات مردم تشکیل شده است و وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی بیان کرد: منصب دادستانی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مناصب در حکومت اسلامی بوده چرا که بیش از 351 مورد وظایف قانونی برای دادستان در قانون قید شده است.

بنی‌هاشمی منصب دادستانی را منصبی حساس، مهم و خطیر دانست و تشریح کرد: دادستانی با نقش پررنگی که در جامعه دارد، می‌تواند تأثیر به سزایی در پویایی جامعه داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم دادستان جدید شهرستان آبیک با هماهنگی با دادگستری این شهرستان منشأ خیر و برکت برای شهرستان آبیک باشد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول