اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان:

حلقه‎های فکری جامعه منطبق بر تولید الگوی پیشرفت اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: حلقه‎های فکری و علمی جامعه باید با محوریت چگونگی تولید الگوی پیشرفت اسلامی و منطبق بر آن باشد.

حلقه‎های فکری جامعه منطبق بر تولید الگوی پیشرفت اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر سوخته‎سرایی صبح امروز در نخستین جلسه کمیته تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت استان گلستان اظهار داشت: در گلستان بر اجرای این الگو تاکید شده و چون این مهم در جایگاه ولی‌امر مسلمین به تصویب رسیده لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در سطح کلان ملی توسط مقام معظم رهبری هدایت می‎شود، تصریح کرد: برای ما افتخار است که حلقه‎های فکری و علمی برای گفت‎وگو در استان شکل بگیرد و حتی اگر نظرات نخبگان، صاحبنظران، اندیشمندان، دانشجویان و حوزویان در این مذاکره با یکدیگر متفق نباشد اما می‎توان با جمع‎آوری نظرات سازنده در پیشرفت این الگو موثر بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه تدوین این الگو بر اساس شاخص‌های اسلامی ایرانی است گفت: نظام حقوقی جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو و نظام حقیقی آن نیز که دارای روح انقلابی است با محوریت ولی‌فقیه که با عدالت، پیشرفت، کمک به رشد بشریت و معنویت عجین شده، هدایت می‎شود که این مهم برای اداره امور کشور لازم است.

سوخته‎سرایی اضافه کرد: در نظام سلطه، الگوی لیبرال دموکراسی سعی در جهانی شدن دارد و مبنای حرکت این نظام نیز در راستای سلطه است اما نظام اسلامی یک الگوی الهی است و مبنای آن نیز مشخص است؛ دوران انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که ولایت‎فقیه نقش اساسی در پیروزی، پیشرفت و رسیدن به مطلوب دارد.

وی بر ضرورت وجود کمیته تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت استان گلستان تاکید کرد و افزود: این کمیته باید متصل به سرچشمه ولایت فقیه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در این کمیته حضور اعضای هیئت علمی، بانوان و مدیران دستگاه‎های اجرایی نیز احساس می‎شود چرا که هر چه این حوزه گسترده‎تر باشد می‎توان از نظرات بیشتری در راستای رسیدن به هدف مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول