اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیشرفت 70 درصدی طرح برکت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه‌های طرح برکت در این استان خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی طرح برکت در چهارمحال و بختیاری

حسینعلی شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: فعالیت‌ گروه‌های جهادی با همکاری دانشجویان به صورت خودجوش در سطح مناطق محروم و صعب‌العبور استان چهارمحال و بختیاری از تیرماه امسال آغاز شده و تاکنون تداوم یافته است.

وی افزود: تلاش و مجاهدت دانشجویان در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و رفع چهره محرومیت‌ از سطح مناطق محروم این استان بسیار شایسته تقدیر و قدردانی است.

شریفی با اشاره به احداث راه روستایی بادره به دهدلی در شهرستان اردل، گفت: روستای بادره از توابع بخش دیناران شهرستان اردل است که به واسطه قرارگیری در منطقه‌ای صعب‌‎العبور رفت و آمد در این منطقه برای ساکنین روستا با مشکلات بسیاری همراه بود که در سال‌جاری با تلاش دانشجویان جهادگر، راه ارتباطی این روستا به روستاهای اطراف بازگشایی شد.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری احداث خانه عالم و مسجد را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سطح این استان برشمرد و گفت: نیروهای جهادگر با التزام به اصول ارزشی در راستای محرومیت‌زدایی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و عمرانی منطقه احداث چندین باب خانه عالم و مسجد را در دیگر بخش‌‎ها و مناطق محروم این استان در دستور کار قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: بر این اساس با تخصیص 600 میلیون تومان اعتبار از محل اجرای پروژه‌های طرح برکت تاکنون 70 درصد مراحل عملیاتی این پروژه‌ها محقق شده است.

شریفی خواستار تعامل و همکاری مسئولان در راستای اجرای پروژه‌های جهادی در سطح مناطق محروم و کم برخوردار این استان شد و ابراز داشت: در صورت تعامل مسئولان و مردم خیر با دانشجویان جهادگر به طور قطع و یقین مسیر توسعه و پیشرفت این استان بیش از پیش محقق خواهد شد.

وی فقر فرهنگی را بارزترین مشکل مناطق محروم استان برشمرد و گفت: برهمین اساس لازم است تا اقدامات لازم در راستای ارتقای سطح فرهنگی روستائیان صورت گیرد.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری فرهنگ‌سازی را زیربنای تمام اقدامات جهادی بسیج برشمرد و گفت: مردم مناطق محروم تا خود به این باور دست نیابند که مجموعه تلاش‌های صورت گرفته از سوی گروه‌های جهادی در سطح منطقه به منظور ارتقای سطح فرهنگ و رفاه آنان است اینگونه تلاش‎ها به ثمر نخواهد نشست.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول