اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب پست بانک فارس خبر داد

اجرای طرح برکت یارانه در 500 روستای فارس

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب پست بانک استان فارس از اجرای طرح برکت یارانه در بیس از ۵۰۰ روستای این استان خبر داد.

اجرای طرح برکت یارانه در 500 روستای فارس
سالار شاهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این طرح در 542 روستای دارای دفتر خدماتی روستایی استان فارس و دارای شعبه‌های پست بانک، اجرایی می‌شود.
شاهدی‌زاده ادامه داد: بر اساس این طرح هر روستایی می‌تواند با افتتاح حساب در شعب پست بانک روستایی و سپرده‌گذاری بخشی از یارانه خود، از خدمات طرح برکت یارانه بهره‌مند شود.
وی ابراز داشت: در طرح برکت یارانه خدماتی از جمله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، فروش اقساطی خرید ماشین‌های کشاورزی و سایر خدمات به روستائیان و سایر متقاضیان ارائه می‌شود.
مدیر امور شعب پست بانک فارس در بخش دیگری از سخنان خود به شانزدهمین سال آغاز فعالیت پست بانک اشاره و تصریح کرد: با ایجاد و راه‌اندازی پست بانک عدالت محوری در روستاهای ما به خوبی نقش گرفت و توانستیم به عمران و آبادانی در بسیاری از این مناطق دست یابیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با ایجاد پست‌بانک‌ها در روستا، امروز دیگر روستائیان نیاز به حضور در شهرها برای انجام امور بانکی ندارند و به راحتی در روستای محل خود از خدمات مختلف بانکی در شعبه‌های ایجاد شده پست بانک بهره‌مند می‌شوند.
شاهدی‌زاده بیان داشت: امروز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بسیاری از روستاهای محروم و دورافتاده استان فارس از شعبه‌های پست بانک بهره‌مند هستند و به نوعی پیشرفت را در مناطق خود تجربه می‌کنند.
مدیر امور شعب پست بانک فارس اضافه کرد: شعبه‌های پست بانک فاصله ارائه خدمات نوین بانکی موجود بین روستاها و شهرها را برطرف کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول