اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت صدا و سیما و حضور مطبوعات

اتاق سوژه‌یابی رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد شکل می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برپایی اتاق فکر سوژه‌یابی جهت یافتن سوژه‌های ناب و ارزشی در استان، هر چند مدت یک بار با اصحاب رسانه جلساتی را برنامه‌ریزی و برگزار خواهیم کرد.

اتاق سوژه‌یابی رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسلم رحیمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و چند تن از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ها و سوژه‌های مهمی را پیش‌بینی کرده که میراث فرهنگی، سپاه فتح استان، سازمان تبلیغات، بنیاد نشر آثار دفاع مقدس و ... در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها دخیل خواهند بود.

رحیمی با اشاره به مقارن بودن دهه کرامت با هفته دفاع مقدس ابراز کرد: کمیته اطلاع‌رسانی موظف است در این هفته تمامی برنامه‌های دفاع مقدس سپاه فتح استان و سایر ادارات دخیل را به نحو احسن جهت بالا بردن آگاهی مردم و احیای جان‌نثاری‌های مردان و زنان در هشت سال دفاع مقدس پوشش دهد.

وی در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های نمادین جنگ تحمیلی را بسیار مهم برشمرد و گفت: هم‌اکنون نمایشگاهی با عنوان با نوای کاروان در پارک ساحلی شهر یاسوج به همت سپاه فتح استان در حال رونمایی از دستاوردهای مهم فرهنگی و نظامی است که همایش بسیج رسانه امروز دوشنبه 20 شهریور در این مکان برگزار خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس مستندی 30 الی 35 دقیقه‌ای را با مضمون نقش هر شهرستان در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به صورت مجزا تهیه کرده است که در این هفته از طریق شبکه دنا پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه حماسه جاودان به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت پخش زنده از شبکه استانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز پخش می‌شود.

این مسئول استانی از برنامه‌های مفصل سپاه فتح استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته سپاه فتح استان برنامه‌های متنوع و مفصلی را پیش‌بینی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری نمایشگاهی در اواخر هفته دفاع مقدس، برگزاری رزمایش در روز 31 شهریور واقع در بلوار عدل، مصاحبه با فرماندهان دوران جنگ و ... اشاره کرد.

رحیمی به برنامه‌های پیشنهادی دیگر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در  این هفته با دعوت از ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در مساجد و مکان‌هایی که محل اعزام رزمندگان و تهیه تدارکات آن‌ها بوده تجمع پیدا کرده و بسیاری از این اماکن بازسازی خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های بنیاد شهید اشاره مختصری کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، رژه در روز اول دفاع مقدس، تعویض پرچم مرقد شهدا، ارسال 13 هزار پیامک در روز پنج‌شنبه 31 شهریور، سرکشی از خانواده شهداء استان و ... از مهم‌ترین برنامه‌های این دستگاه دولتی خواهد بود.

مسلم رحیمی اطلاع‌رسانی و نقش مطبوعات را بسیار پر رنگ دانست و گفت: علاوه بر فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی مطبوعات استان اعم از خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و روزنامه‌ها موظفند برنامه‌های این هفته مبارک و مقدس را به خوبی اطلاع‌رسانی کنند.

رحیمی در پایان به برگزاری اتاق فکر سوژه‌یابی در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: جهت یافتن سوژه‌های ناب و ارزشی در استان هر چند مدت یک بار با اصحاب رسانه جلساتی را برنامه‌ریزی و برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول