اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

بانوان نخبه در قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تجلیل 8 دختر قمی و یک مادر شهید به عنوان بانوی نخبه همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه کرامت خبر داد.

بانوان نخبه در قم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روح‌الله رمضانی امروز در نشست خبری که در سالن جلسات سازمان جوانان استان قم برگزار شد اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌های متنوعی را برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت در دستور کار دارد.

وی افزود: این اداره کل در راستای گرامی‌داشت دهه کرامت نسبت به برگزاری هشت برنامه گوناگون فرهنگی و ورزشی اهتمام دارد که در این راستا به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت (س) از هشت دختر قمی و یک مادر شهید به عنوان بانوی نخبه تجلیل خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس با دهه کرامت مقارن شده است تصریح کرد: در کنار عملیاتی کردن برنامه‌هایی که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می‌شود، به اجرای برنامه‌هایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قم می‌پردازیم.

وی با اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: نمایش فیلم با موضوع جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی معاونت فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در مجموعه فرهنگسرای جوان پیش‌بینی شده است.

رمضانی دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد و گفت: تشکیل کاروان تجلیل از شهدای بهشت معصومه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته به آن جامه عمل پوشانده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای مسابقات ورزشی برای بانوان و آقایان را از جمله برنامه‌های دهه کرامت ذکر کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در آستانه روزهای پایانی تابستان قرار داریم اضافه کرد: طی مراسمی از دستگاه‌های اجرایی که در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در استان قم نقش داشتند، تجلیل می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به گرامیداشت روز سینما پرداخت و خاطر نشان کرد: در این روز نیز یکی از تشکل‌های جوانان نسبت به تشکیل یک کارگاه آموزشی اقدام کرده که حمایت‌های لازم در این راستا از سوی معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول