اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

افتتاح چند مزار شهدا در شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس چند مزار شهدای شهری و روستایی در سطح شهرستان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح چند مزار شهدا در شهرستان زنجان

سید جمال‌الدین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس مزار شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان زنجان گلباران و پرچم‌های آن تعویض می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با خانواده شهدا و جانبازانی که تاریخ شهادت و جانبازی آنها در عملیات ثامن‌الائمه و یا در شهریور ماه و مهر ماه است، دیدار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: نمایشگاهی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در مزار شهدای بالا شهر زنجان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسمی با عنوان عصری با شهدا در مزار شهدای گمنام گاوازنگ برگزار می‌شود، اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های مختلفی در 72 حسینیه شهدای زنجان برگزار می‌شود.

وی به افتتاح چند مزار شهدای شهری و روستایی در سطح شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: این مزارها همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان افتتاح می‌شود.

موسوی با بیان اینکه از دانش‌آموزان ممتازی که فرزند ایثارگر هستند در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه‌های مختلفی با موضوع دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس مصادف با بازگشایی مدارس شده است، یادآور شد: حضور جانبازان و ایثارگران و خاطره‌گویی آنها در مدارس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تبیین آرمان‌های شهدا برای دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی از رشادت‌ها و شجاعت‌های آنها از جمله اهداف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان محسوب می‌شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان آشنا شوند.

وی تاکید کرد: معرفی‌کردن شهدا و ایثارگران به عنوان الگو برای جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف شاخص بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول