اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

100 برنامه فرهنگی در آبادان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: ناحیه مقاومت بسیج آبادان همزمان با سالروز پنج مهر و هفته دفاع مقدس، 100برنامه مختلف فرهنگی را در آبادان اجرا می‌کند.

100 برنامه فرهنگی در آبادان اجرا می‌شود

ثامر چنعانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان آبادان و اهمیت سالروز پنج مهر برای مردم آبادان، 100 برنامه مختلف فرهنگی در شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس از آن‌رو برای مردم آبادان دارای اهمیت است که یک سال مقاومت مردم این دیار را در برابر دشمنان بعثی عراق به تصویر کشیده و شاهدی بر جانفشانی‌های جوانان، مردان و زنان آبادانی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: همه مدیران اجرایی و عوامل فرهنگی در شهرستان باید همت و توان خود را در آشنایی بیشتر دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان آبادانی با ارزش‌ها و اهداف دفاع مقدس به کار ببرند.

* اعزام 400 دانش‌آموز دختر و پسر آبادانی به مناطق جنگی

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص فعالیت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی برای ورود به سال جدید گفت: به دلیل همزمانی هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی جدید، در بیستم مهرماه اردویی با حضور 400 دانش‌آموز آبادانی در مناطق جنگی برگزار می‌شود.

چنعانی افزود: این اردوها در سال‌های پیش در روز 29 مهرماه برگزار می‌شد، اما با توجه به تعدد فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس این تاریخ به بیستم ماه جاری تغییر یافته است.

این مسئول ادامه داد: اردوی 400 نفری سازمان بسیج دانش‌آموزی با حضور دختران و پسران دانش‌آموز در مقطع تحصیلی دوم دبیرستان برگزار شده و به مناطقی چون شلمچه، هویزه و یادمان والفجر هشت اعزام می‌شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان در پایان گفت: برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای ساماندهی برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و دفاعی دانش‌آموزان دختر و پسر آموزشگاه‌های شهرستان آبادان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول