اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

هیئت‌های مذهبی در نهادینه کردن سیره ائمه (ع) در جامعه بکوشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هیئت‌های مذهبی سیره ائمه معصومین(ع) را به عنوان یک فرهنگ در بین جوانان و نوجوانان و دیگر اقشار جامعه نهادینه کنند.

هیئت‌های مذهبی در نهادینه کردن سیره ائمه (ع) در جامعه بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان ظهر امروز در جلسه شورای هیئات مذهبی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهم و حساسی در زمینه ترویج سیره اهل بیت(ع) دارند که باید بکوشند نقش و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

وی تصریح کرد: امروز هیئت‌های مذهبی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی خوبی در اختیار دارند که می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی پراکندگی فعالیت هیئت‌های مذهبی را از مشکلات این هیئت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: هیئت‌های مذهبی باید سازماندهی مناسبی پیدا کرده و با تعامل و همکاری با یکدیگر کارهای فرهنگی را انجام دهند.

سرلکیان گفت: امروز و در شرایطی که دشمنان در تلاشند بین جوانان و اهل بیت فاصله ایجاد کنند، این وظیفه هیئت‌های مذهبی است که فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و اهل بیت(ع) را به جوانان، نوجوانان و دیگر اقشار جامعه معرفی کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی ترویج خرافات و گسترش انحرافات دینی در فضای جامعه را از تلاش‌های دشمنان دانست و بیان کرد: ترویج طرح‌های مناسب فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه یکی از راهکارهای مؤثر در شکست این توطئه دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: امام جعفر صادق (ع) با انقلاب فرهنگی از هر فرصتی برای تبیین فرهنگ پرمغز اسلام و مبارزه با طاغوت استفاده کرد و این روش باید امروز به عنوان الگوی مسئولان قرار گیرد.

سرلکیان تاکید کرد: هیئات مذهبی باید برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری مراسم عزاداری در شب و روز شهادت امام صادق(ع) انجام دهند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول