اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مشهد:

مساجد پایگاه اصلی فرهنگ‌سازی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پایگاه اصلی فرهنگ‌سازی در اجتماع ما مساجد هستند.

مساجد پایگاه اصلی فرهنگ‌سازی هستند

غلامرضا بصیری‌پور عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جایی که سبب تضعیف مساجد شود را باید بمباران کرد.

وی تصریح کرد: اگر مساجد به حد رشدی که باید برسند و کارکردهای وسیعی که باید داشته باشند، را به ‌خوبی انجام دهند، دیگر نیازی به پایگاه‌های فرهنگی و فرهنگسراها نداریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به بحث فرهنگسراها در مشهد ادامه داد: فرهنگسراها باید در واقع هماهنگ ‌کننده کارهای مختلف مراکز مختلف فرهنگی شهرداری باشند.

بصیری‌پور با اشاره به تخصصی بودن فرهنگسراها خاطرنشان کرد: اگر در این مجموعه‌ وظایف تخصصی وجود داشته باشد، باید علاوه بر آن، چند موضوع عمومی نیز برای فرهنگسراها تعریف شود تا دایره اختیارات و وظایف آنها بیشتر شود.

وی ادامه داد: باید تدبیری اندیشیده شود که بهترین بازده را از فرهنگسراهای حاضر در شهر مشهد دریافت کنیم و هم‌دلی کامل را در این حوزه ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ضرورت شروع کارهای جدید در راستای فرهنگ‌سازی تاکید کرد : دیگر زمان پوستر زدن به در و دیوار شهر برای نهادینه کردن امور فرهنگی گذشته است و باید از روش‌های جدید مانند قدرت رسانه‌ها در نهادینه کردن امور فرهنگی استفاده کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول