اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

جذب جوانان به مساجد موجب رشد فکری آنان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان جذب جوانان به مساجد و تکایا و شرکت در مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی را موجب رشد فکری و اعتقادی جوانان دانست.

جذب جوانان به مساجد موجب رشد فکری آنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام صفی‌‌یاری صبح امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اظهار کرد: با رشد فکری جوانان، نقشه جنگ نرم دشمنان علیه آنها به هم ریخت.

وی افزود: بهبود ارتباط جوانان با مجموعه‌هایی که سبب رشد فرهنگی آنان می‌شود از نقاط قوت کارهای فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و منشأ خیر و برکت برای مناطق می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی استان کردستان نیز در این نشست ضمن برشمردن ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی، در سخنانی به کاهش آسیب‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: هیئت مذهبی به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهاد در جامعه و به‌عنوان یک رسانه سنتی در حسینیه‌ها و مساجد مشغول فعالیت هستند و ما باید آنان را طوری سمت و سو بدهیم که به سوی فرهنگ اصیل اسلامی و مذهب اصیل سوق پیدا کنند.

علی خزایی همچنین با اشاره به نقش شورای هیئات مذهبی در هدایت هیئت‌ها یادآور شد: این شوراها در هدایت هیئت‌های مذهبی نقش اساسی را ایفا می‌کند و باید با برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات متعدد مسئولان را برای برگزاری مراسمات ملی و مذهبی آماده کنند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش هیئات مذهبی در جامعه امروزی گفت: توسعه و تعمیق باور و فرهنگ‌های اسلامی نقش بسزایی در ساماندهی این مجموعه مذهبی بزرگ و فرهنگی دارد که مسئولان هیئات باید بیش از پیش تلاش کنند.

گفتنی است؛ این نشست به منظور تبیین جایگاه، نقش و اهمیت شورای هیئات مذهبی، همکاری و تعامل این شورا با تشکل‌های دینی برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول