اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

زمینه‌های جذب جوانان به مساجد فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: باید زمینه‌های لازم برای جذب جوانان به مساجد فراهم شود.

زمینه‌های جذب جوانان به مساجد فراهم شود

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، بهترین مکان و ابزار مؤثری برای تعمیق بصیرت و باورهای دینی و مذهبی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه آغاز حرکت عظیم اسلامی از مساجد بوده است، افزود: رمز موفقیت گسترش دین مبین اسلام، مساجد بوده و از صدر اسلام تاکنون، مساجد محل رفع مشکلات مردم و مرکز حرکت‌های بزرگ اسلامی در طول تاریخ است.

فرماندار ماهشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسجد محور همه تحولات جامعه است، بیان کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر مساجد باید فعالیت آنها به هماهنگی بیشتری انجام و به تجهیزات روز نیز مجهز شوند.

وی تصریح کرد: آغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) مساجد بوده و با بهره‌گیری از همین ظرفیت و توانمندهای مساجد در جذب جوانان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حیاتی اضافه کرد: مساجد پایگاه مستحکم جمهوری اسلامی بوده و از این به بعد نیز در مقوله‌هایی نظیر مقابله با جنگ نرم دشمنان و تربیت چهره‌های فرهنگی باید به بهترین شکل ممکن از این پایگاه‌های مقدس بهره گرفت.

وی با بیان اینکه باید زمینه‌های لازم برای جذب جوانان به مساجد فراهم شود، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی، دینی، ورزشی و ... جذاب در مساجد و هماهنگی و همکاری هیئت امنا، پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های مساجد، نقش مهمی در رونق مساجد و فعالیت‌های مذهبی دارند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول