اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد:

2 میلیارد تومان برای کمک به مساجد مشهد اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال 2 میلیارد تومان برای کمک به مساجد مشهد در نظر گرفته شده است که به این امر اختصاص می‌یابد.

2 میلیارد تومان برای کمک به مساجد مشهد اختصاص می‌یابد

غلامرضا بصیری‌پور با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: بیشترین اثر در کار فرهنگی را رسانه‌ها دارند و در برخی از موارد هم از این قدرت خود سوءاستفاده کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یک خبر چند خطی در یک رسانه می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روی اذهان عمومی بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بودجه امور فرهنگی در شهر مشهد افزایش چشم‌گیری داشته است، تصریح کرد: بودجه امور فرهنگی 0.5 درصد بوده است که در حال حاضر به 5 درصد رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه ما در شورا به تعداد زیاد تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد انتقاد کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که کالای خارجی در شهر مشهد نباید تبلیغ شود.

بصیری‌پور در این راستا ادامه داد: یکی از منابع درآمدی شهرداری همین تابلوهاست و یکی از مشکلات در بحث کم کردن تبلیغات تجاری همین بحث است.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌هایی در زمینه فرهنگی انجام شده است، تاکید کرد: نسبت به شأن شهر مشهد باید حرکت‌های فرهنگی بیشتری انجام داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: حرکت جدیدی در سال گذشته انجام دادیم که بی‌سابقه بوده است و اختصاص حدود 5 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به مساجد از جمله این موارد بود.

بصیری‌پور تصریح کرد: در سال جدید هم در حدود 2 میلیارد تومان به همین امر اختصاص داده‌ایم که تقریباً تمام آن را در همین مورد هزینه می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول