غلامرضا بصیریپور با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسانرضوی در گفتوگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: بیشترین اثر در کار فرهنگی را رسانهها دارند و در برخی از موارد هم از این قدرت خود سوءاستفاده کردهاند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یک خبر چند خطی در یک رسانه میتواند تاثیر قابل توجهی بر روی اذهان عمومی بگذارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بودجه امور فرهنگی در شهر مشهد افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: بودجه امور فرهنگی 0.5 درصد بوده است که در حال حاضر به 5 درصد رسیده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه ما در شورا به تعداد زیاد تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد انتقاد کردهایم، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که کالای خارجی در شهر مشهد نباید تبلیغ شود.
بصیریپور در این راستا ادامه داد: یکی از منابع درآمدی شهرداری همین تابلوهاست و یکی از مشکلات در بحث کم کردن تبلیغات تجاری همین بحث است.
وی با اشاره به اینکه حرکتهایی در زمینه فرهنگی انجام شده است، تاکید کرد: نسبت به شأن شهر مشهد باید حرکتهای فرهنگی بیشتری انجام داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: حرکت جدیدی در سال گذشته انجام دادیم که بیسابقه بوده است و اختصاص حدود 5 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به مساجد از جمله این موارد بود.
بصیریپور تصریح کرد: در سال جدید هم در حدود 2 میلیارد تومان به همین امر اختصاص دادهایم که تقریباً تمام آن را در همین مورد هزینه میکنیم.
انتهای پیام/ح20/ط4000