اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری خبر داد

استفاده از اتوبوس‌های دوطبقه برای راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار

خبرگزاری فارس: شهردار ساری از آمادگی این نهاد برای همکاری در اجرای طرح‌های کتاب و کتابخوانی در سطح شهر خبر داد و گفت: اتوبوس‌های دوطبقه برای راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در سطح شهر استفاده می‌شود.

استفاده از اتوبوس‌های دوطبقه برای راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، مهدی عبوری در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: انتظارات و مطالبات فرهنگی از جدی‌ترین خواسته‌های مردم و پاسخگویی به آنها به‌ویژه در حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی از سیاست‌های جدی شهرداری ساری در فصل جدید فعالیت‌ها است.

وی خلاء موجود در فعالیت‌های شهرداری این شهر را فرهنگ و رفع محرومیت‌های زیرساختی در زمینه کتابخانه‌های عمومی دانست و گفت: با جدیت هرچه تمام‌تر و با استفاده از رویکرد کاملا فرهنگی اعضای شورای اسلامی شهر به سرعت این خلاء را در مرکز استان برطرف می‌کنیم.

عبوری با اظهار این نکته که سرمایه‌گذاری در این زمینه اقدام بنیادی در پرورش شهروندانی در تراز جمهوری اسلامی است، افزود: طرح‌های مختلفی را در ترغیب مردم ساری به کتابخوانی پیگیر خواهیم بود که استفاده از اتوبوس‌های دو طبقه در پارک‌ها به عنوان کتابخانه‌های سیار از جمله آنها است.

شهردار ساری با استقبال از طرح ایستگاه مطالعه بر رفع نیاز پروژه‌های احداث کتابخانه‌های عمومی به زمین از سوی شهرداری ساری تاکید کرد و گفت: شهرداری ساری آمادگی خود برای همکاری در اجرای طرح‌های کتاب و کتابخوانی را اعلام می‌کند.

محمد اسماعیل امامزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز در این دیدار با تشریح وضعیت شاخص‌های کتابخانه‌ای شهرستان ساری توجه عملی به تامین زیرساخت‌های سخت‌افزاری کتابخانه‌ای را بهترین و پایدارترین نوع سرمایه‌گذاری فرهنگی توصیف کرد و خواستار بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای جبران مافات در استان مازندران به‌ویژه شهرستان ساری در زمینه کتابخانه‌های عمومی شد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول