اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

راه‌اندازی 6 ایستگاه مطالعه در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: شش ایستگاه مطالعه در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 6 ایستگاه مطالعه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی فیروز بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ایستگاه‌های مطالعاتی در فرمانداری، استانداری، بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه راه‌اندازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این راستا قفسه‌های کتاب راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: کتاب‌ها در قفسه‌ها قرار گرفته و علاقمندان می‌توانند کتاب را از این ایستگاه‌ها امانت گرفته یا به قیمت یک هزار تومان خریداری کنند.

فیروز با بیان اینکه کتاب این قفسه‌ها هر ماه تغییر می‌یابد، افزود: برای هر قفسه 500 نسخه در ماه کتاب در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 61 کتابخانه نهادی در استان فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این 99 کتابخانه مشارکتی وجود دارد.

فیروز با اشاره به تعداد کل کتابخانه‌های موجود در استان، گفت: 101 کتابخانه در استان وجود دارد که نه باب از آن‌ها روستایی است.

وی با اشاره به تعداد کتاب‌های اهدایی در استان، اعلام کرد: در یک سال گذشته 25 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های استان اهداء شده است.

مدیر کل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تمام کتابخانه‌های استان آذربایجان‌غربی به خدمات اینترنتی مجهز هستند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول