اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی:

5 کتابخانه عمومی در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرکل نهاد کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پنج کتابخانه عمومی در آذربایجان‌غربی در حال احداث است.

5 کتابخانه عمومی در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

علی فیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از 118 کتابخانه موجود در استان 62 کتابخانه عمومی نهادی، 50 کتابخانه عمومی مشارکتی، یک کتابخانه تازه تاسیس و پنج باب کتابخانه در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این کتابخانه‌ها در سراسر استان خدمات ارائه می‌کنند، تصریح کرد: بخش کودکان، بخش نمایه نشریات و مقالات، بخش خدمات شبکه اینترنت، بخش مرجع، نشریات ادواری و بخش ویژه نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی ارومیه در حال ارائه خدمات هستند.

فیروز با بیان اینکه تمام کتابخانه‌های استان آذربایجان‌ غربی دارای بخش کودکان هستند، افزود: تمام کتابخانه‌های عمومی این استان مجهز به بخش کودک بوده و این بخش‌ها با دارا بودن بیش از 55 هزار نسخه کتاب مخصوص کودکان و با محیطی جذاب پذیرای کودکان هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش نمایه نشریات و مقالات، خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار دارای مقالات منتشره در نشریات سطح کشور از سال 1377 به بعد است.

فیروز گفت: مراجعان از طریق رایانه مخصوص می‌توانند مقاله مورد نظر خود را پرینت گرفته یا روی سی‌دی رایت کنند.

وی اظهار داشت: خدمات شبکه و اینترنت نیز بخش دیگری از این خدمات است که در کتابخانه‌های استان ارائه می‌شود و طی آن 80 دستگاه رایانه در بخش‌های اینترنت کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد.

مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی ادامه داد: تمام مراجعان می‌توانند از مزایای بخش اینترنت کتابخانه‌های عمومی استان استفاده کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول