اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

اختصاص 10 قطعه زمین در روستا برای احداث کتابخانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: 10 قطعه زمین در روستاهای اردبیل برای احداث کتابخانه‌های عمومی اختصاص یافت.

اختصاص 10 قطعه زمین در روستا برای احداث کتابخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های در دست بررسی کتابخانه‌های استان اردبیل اظهار داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی 10 قطعه زمین در تعدادی از روستاهای بالای 2 هزار نفر شهرستان اردبیل توسط شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

وی یادآور شد: در روستاهای گرجان، شام اسبی، وکیل آباد، انزاب،آق بلاغ، جبه دار، گندیشمین، آراللو، خلیل آباد و روستای نوشهر زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه عمومی اختصاص یافته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه این حرکت به عنوان الگویی برای سایر روستاهای استان در راستای توسعه فرهنگ مطالعه و انس روستاییان با مقوله کتاب بسیار تاثیرگذار است، افزود: اعضای شوراهای اسلامی روستاها و نیز دهیاران با توجه به نقش و تأثیر خود در روستاهای استان می‌توانند در تداوم و ادامه این حرکت و اشاعه آن به سایر روستاها بسیار مؤثر واقع شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای اهداکننده زمین و بخشداران شهرستان، اظهار امیدواری کرد که احداث کتابخانه‌های عمومی در این روستاها با تامین اعتبارات لازم و کمک های مسئولان استان هرچه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول