اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر امسال

حامیان تبلیغ در چهارمحال و بختیاری آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دوره آموزشی حامیان تبلیغ در چهارمحال و بختیاری همزمان با مهر ماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

حامیان تبلیغ در چهارمحال و بختیاری آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: با توجه به ضرورت آموزش افراد در زمینه آشنایی با احکام اسلامی و بالا بردن سطح علمی علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه تبلیغ دینی و استفاده از ظرفیت‌های بومی برای گسترش امور مذهبی دوره آموزشی حامیان تبلیغ برگزار می‎شود.

وی با اشاره به نبود روحانی و مبلغ در برخی از روستاهای این استان افزود: حامیان تبلیغ با گذراندن دوره‌های آموزشی توانایی انجام صحیح برخی از امور مذهبی را کسب می‌کنند.

اروجی ظرفیت پذیرش در دوره آموزشی حامیان تبلیغ را 165 نفر اعلام و تصریح کرد: این دوره آموزشی از هشتم مهر امسال در شهرستان‌های لردگان، اردل، کوهرنگ، بروجن و شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرفصل‌های مورد نظر برای آموزش در این دوره گفت: در این دوره آموزشی احکام غسل و کفن، نماز و دفن میت و مسائل تلقین و احکام طهارت، غسل و وضو، تجوید نماز و تصحیح حمد و سوره و روخوانی و روان‌خوانی قرآن، اخلاق و آداب معاشرت و مراسم ختم و ترحیم آموزش داده می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: منابع این دوره شامل رساله‌های آموزشی، کتاب روخوانی و روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم است.

اروجی یادآور شد: افراد شرکت‌کننده در دوره آموزشی حامیان تبلیغ از میان متصدیان امور مذهبی و افراد مورد اعتماد مردم در روستاها و شهرهای بدون روحانی پذیرفته می‎شوند.

دوره آموزشی حامیان تبلیغ در چهارمحال و بختیاری همزمان با مهر ماه جاری در شهرستان‌های لردگان، اردل، کوهرنگ، بروجن و شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول