اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری متناسب با شعار سال

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری متناسب با شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری متناسب با شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان قم با اشاره به ضرورت ساماندهی تبلیغات محیطی در راستای فرهنگسازی استفاده از کالاهای ایرانی اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت گرفته که این مهم باید زمینه تبدیل استفاده از کالای ایرانی به یک فرهنگ عمومی را محقق سازد.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در فضاهای شهری قم تصریح کرد: در تبلیغات کالاهای ایرانی نوع کالا و محتوای تبلیغات باید به درستی بررسی شود.

استاندار قم ضرورت برنامه‌ریزی مناسب و گسترده برای برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: همزمانی این دهه با هفته دفاع مقدس ظرفیت‌های فراوانی را برای برگزاری باشکوه جشن‌های مردمی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های ملی و استانی بزرگداشت دهه کرامت گفت: آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برنامه‌های بسیار خوبی را برای بزرگداشت ولادت بانوی کرامت و دهه کرامت تدارک دیده است.

حجت‌الاسلام سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برنامه‌های حرم مطهر در ایام دهه کرامت بیان کرد: همزمان با کل کشور برنامه‌های گسترده‌ای با عنایت به نامگذاری‌های انجام ‌شده برای هر روز ایام دهه در حرم مطهر حضرت معصومه(س)‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول