اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

اجلاس «نم» هزینه‌های هنگفت‌ تبلیغاتی «بی‌.بی‌.سی» را به باد داد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس، بی‌.بی‌.سی را بلند‌گوی تبلیغاتی غرب خواند و گفت: اجلاس «نم» هزینه‌های هنگفت رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرت‌های بزرگ برای کم اهمیت جلوه دادن میزبانی ایران را بر باد داد.

اجلاس «نم» هزینه‌های هنگفت‌ تبلیغاتی «بی‌.بی‌.سی» را به باد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر رسانه‌ای این نماینده مجلس، علیرضا منادی‌سفیدان برگزاری اجلاس تهران در عالی‌ترین سطح را نشانگر شکست آمریکا و غرب در طرح انزوای جمهوری اسلامی ایران خواند و تاکید کرد: اجلاس «نم» هزینه‌های هنگفت سیاسی و تبلیغاتی قدرت‌های بزرگ برای کم اهمیت جلوه دادن میزبانی ایران را بر باد داد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، بی‌.بی‌.سی را بلند‌گوی تبلیغاتی غرب خواند و افزود: دروغ‌پردازی‌ها و شایعه‌سازی‌های دستگاه سیاست خارجی انگلیس و آمریکا ضد ملت‌های آزادیخواه و مستقل جهان همچون جمهوری اسلامی ایران را تداوم می‌بخشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، با یادآوری پیروزی دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی ایران در جریان برگزاری اجلاس غیر‌متعهد‌ها تصریح کرد‌: سیاست‌های غیرحرفه‌ای و تو‌خالی شبکه خبری بی‌.بی‌.سی، اعتبار این رسانه را بیش از پیش مخدوش کرد و بی‌هویتی آن را به اثبات رساند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ام‌القری جهان اسلام است، گفت:‌ رسانه‌های داخلی باید همسو با سایر نهاد‌های نظام در مسیر ارتقای جایگاه ایران حرکت کنند و با رصد اخبار رسانه‌های بیگانه و تولید برنامه‌هایی برای مقابله با دروغ‌پردازی‌های غرب، دشمنان ایران را در جنگ رسانه‌ای شکست دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، شفافیت و صداقت را از مولفه‌های رسانه‌های ملی خواند و تصریح کرد: رسانه‌های غربی و به ویژه بی‌.بی‌.سی باید با الگو‌برداری از رسانه‌های ایران‌ به وظیفه خود که اطلاع‌رسانی صحیح است عمل کنند.

وی تاکید کرد: بنگاه سخن‌پراکنی بی‌.بی‌.سی که بعد از انقلاب اسلامی ایران ماشین تحریف و جعل رویداد‌ها برای به چالش کشاندن انقلاب اسلامی بود، قبل و بعد از برگزاری اجلاس غیر‌متعهد‌ها در تهران سعی در تحریف اخبار و وقایع اجلاس تهران کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول