اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس:

حضور 120 کشور در اجلاس تبلیغات منفی بی.بی.سی را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس گفت: حضور سران 120 کشور جهان در تهران تبلیغات منفی شبکه‏هایی نظیر «بی.بی.سی» را برای کوچک‏نمایی نشست جنبش عدم تعهد خنثی کرد.

حضور 120 کشور در اجلاس تبلیغات منفی بی.بی.سی را خنثی کرد

لاله افتخاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شبکه‏های تبلیغاتی غربی همچون بی.بی.سی همواره سعی بر حفظ پیشبرد اهداف عناصر وابسته به آنها را داشته و دارند.

وی ادامه داد: از این رو، این نهادهای خبری وابسته به غرب همواره درپی بزرگ‏نمایی توان سازمان‏های استکباری و از سوی دیگر کوچک‏نمایی سایر سازمان‏های بین‏المللی هستند.

افتخاری اضافه کرد: نمونه این کارکرد خصمانه بی.بی.سی و سایر شبکه‏های شایعه‏پراکنی وابسته به نظام سلطه در جریان برگزاری نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران نیز مشاهده شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر افزود: آنها همچون گذشته سعی داشتند تا این رویداد بزرگ را در کشورمان کم‏رنگ جلوه دهند.

وی ادامه داد: اما مواردی نظیر بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب در آیین گشایش شانزدهمین اجلاس عدم تعهد، توجه و استقبال سران این جنبش به فرمایشات ایشان و حضور سران 120 کشور جهان را می‏توان مواردی دال بر ناکارآمدی این تبلیغات سوء نهادهای خبری دشمن به شمار آورد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول