اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

هزینه‌های تبلیغاتی غرب با حضور غیرمتعهدها در تهران بی‌اثر شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: ورود اعضای جنبش عدم تعهد به ایران، تمام هزینه‌های تبلیغاتی آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانانشان را نقش بر آب کرد.

هزینه‌های تبلیغاتی غرب با حضور غیرمتعهدها در تهران بی‌اثر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اجلاس اعضای جنبش عدم تعهد که ایران میزبانی آن را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: اعضای جنبش عدم تعهد نه تنها وابستگی نظامی به استکبار شرق و غرب ندارند، بلکه هدف اصلی آنها استکبارستیزی است.

وی تاکید کرد: البته با اینکه اساس تشکیل جنبش عدم تعهد، نبود وابستگی به دنیای استکبار است، اما هنوز هم برخی از کشورهای عضو این جنبش، وابستگی فرهنگی خود را حفظ کرده‌اند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سخنان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه " اگر کشوری تعهد نظامی به غرب ندارد، اما تعهد فرهنگی داشته باشد، این موضوع بدتر از تعهد نظامی است"، تصریح کرد: در کشور ما نیز در بسیاری از موارد وابستگی فرهنگی وجود دارد که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه از نظر اسلام پوشیدن لباس کفر حرام است، گفت: عدم وابستگی باید در تمام جنبه‌های صنعت، اقتصاد و فرهنگ یک کشور نمود پیدا کند.

*رهبر معظم انقلاب حرف‌های ناگفته را به بهترین شکل بیان کردند

طباطبایی‌نژاد در مورد سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجلاس جنبش عدم تعهد با بیان اینکه صحبت‌های ایشان به بهترین حالت ممکن بیان شد، تاکید کرد: اثرگذاری این سخنان به گونه‌ای بود که برخی از اعضای حاضر، جمله" اسلام باید به داشتن چنین رهبری افتخار کند" را بر زبان جاری کردند.

وی با بیان اینکه تا پیش از این بسیاری از سخنان رهبر معظم انقلاب به گوش سران این کشورها نمی‌رسید و اجازه چنین کاری نیز داده نمی‌شد، ادامه داد: ایشان در این اجلاس تمام اصطلاحات دروغین غرب مانند دموکراسی که برای سوء استفاده آمریکا و اسرائیل به کار برده می‌شود را افشا کرده و دروغ گویی این کشور و هم‌پیمانانش را به همگان ثابت کردند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه اجلاس فعلی جنبش عدم تعهد بی‌نظیرترین اجلاس این سازمان از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در اجلاس سران جنبش عدم تعهد تمام واقعیات دنیای امروز را با زیباترین شکل ممکن بیان کردند.

*فداکاری پدافند هوایی هیچ گاه فراموش نمی‌شود

امام جمعه اصفهان در مورد دهم شهریور و روز پدافند هوایی با بیان اینکه فداکاری نیروهای این پدافند، هرگز نباید فراموش شود، تاکید کرد: با تلاش این پدافند سایر نیروها توانستند راه خود را باز کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول