اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: وجود خانواده‌های سالم و پیشگیری از تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه برای داشتن زندگی مطلوب فردی و اجتماعی موثر است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدابراهیم نوروزیان بعد از ظهر امروز در جلسه ارتقای دانش اجتماعی در جمع مدیران مدارس استان توجه به نسل جوان را زیربنای جامعه‌ای شکوفا دانست.

وی با بیان اینکه مدیران و معلمان آموزش و پرورش در ارتقای دانش اجتماعی دانش‌آموزان نقش اساسی دارند، افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های ملی جامعه هستند و تمام تلاش مدیران و معلمان آموزش و پرورش پروراندن بهتر ابعاد فکری و فرهنگی فرزندان این مرز و بوم است.

این مسئول با برشمردن اولویت‌های تربیتی، ابراز کرد: هدایت معنوی دانش‌آموزان، لزوم تقدم اهمیت پیش‌بینی بر پیشگیری و برنامه‌ریزی برای ارتقای فکری و فرهنگی دانش‌آموزان از اصول برنامه‌ریزی تربیتی است.

وی با اشاره به اینکه در نحوه تربیت دانش‌آموزان، هدایت و تربیت فکری اولویت دارد، خاطرنشان کرد: توجه ویژه در تمام ابعاد به نسل جوان به عنوان سرمایه ارزشمند جامعه و تقویت و ترویج ارزش‌ها در بین آنها زیربنای ساخت جامعه‌ای شکوفا است.

نوروزیان درباره آسیب‌های اجتماعی که فرا راه جامعه به ویژه قشر جوان وجود دارد، بیان کرد: وجود خانواده‌های سالم و پیشگیری از تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در داشتن زندگی مطلوب فردی و اجتماعی موثر باشد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول