اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی خبر داد

طرح تحرک در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی به اجرای طرح تحرک در استان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود.

طرح تحرک در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌السادات جلیلی حسینی عصر امروز در کارگروه بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: تشکیل، تحکیم و تعالی بنیان خانواده در استان از دیگر اهداف طرح تحرک است.

وی ارتقای سطح مدیریت زنان و خانواده، تقویت ارزش‌های اسلامی در جامعه، کاهش آسیب‌های خانواده و ارتقای سلامت زنان را از دیگر اهداف طرح تحرک عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح تحرک در هر استان با شناسایی قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بومی هر استان اجرا می‌شود.

جلیلی حسینی ادامه داد: تقویت همگرایی و هماهنگی در اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌ها از جمله برنامه‌های طرح تحرک است.

*تصویب سند تحکیم و تعالی خانواده خراسان جنوبی در آینده نزدیک

وی از تصویب سند تحکیم و تعالی خانواده استان در جلسه بعدی کارگروه بانوان خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: تمام مسئولان باید تلاش کنند تا خط مشی حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حوزه زنان عملیاتی شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از آماده بودن سند تحکیم و تعالی خانواده استان خبر داد و گفت: استان‌های مختلفی به عنوان الگو از این سند استفاده کرده‌اند.

جلیلی حسینی کاهش آسیب‌های اجتماعی را در گرو توجه به مسائل فرهنگی و خانواده دانست و بیان کرد: طرح  مطهره، گل یاس و مطلع مهر نیز از سوی این نهاد و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان اجرا شده است.

وی به افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف از منظر شهدای استان در روز ملی عفاف و حجاب استان خبر داد و یادآور شد: مسئولان در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور بسیار کمرنگی داشتند.

*اجرای طرح رحمت در خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی رحمت در استان خبر داد و گفت: این طرح در سال جاری با اختصاص 25 میلیون تومان از سوی مرکز ویژه بانوان خانه‌دار اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول