اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد

اعزام 75 هزار نفر به سفر معنوی حج تمتع

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امسال 75 هزار نفر از سراسر کشور به مراسم معنوی و روحانی حج تمتع اعزام می‌شوند.

اعزام 75 هزار نفر به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی در همایش بزرگ مناسک حج تمتع در سالن شهید بهشتی مشهد با بیان اینکه قدرت دست خداوند و زائر لبیک‌گوی او است، اظهار کرد: اگر اکنون کشور به خوبی اداره می‌شود ناشی از دعای همه مردم ایران است، به طوری که آمریکا با آن همه قدرتش برای از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی نتوانست کاری کند.

موسوی ادامه داد: آمریکا تمام تلاش و نیروهای خود را به کار گرفت که نقشه خاورمیانه بزرگ را با محور اسرائیل در منطقه اجرا کند اما نتوانست نقشه خود را عملی سازد و هم‌اکنون وضعیت اسرائیل به لحاظ ضعف و ناامنی از هر زمانی بدتر است.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه با اشاره به مناسک معنوی حج تمتع یادآور شد: خداوند حج را مایه آرامش متقین قرار داده است و اگر انسان قدرت درک خود را افزایش دهد، قطعاً از آثار و برکات حج، بیشتر بهره‌مند می‌شود.

موسوی تاکید کرد: استغفار و توبه دو عامل مهمی هستند که انقلابی عظیم در انسان به وجود می‌آورند و تمام گناهان انسان را پاک می‌کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت خطاب به زائران ایرانی ادامه داد: شما زائرانی که عازم سفر عظیم حج هستید سعی کنید از ارتکاب گناه پرهیز کرده و برای گناهانی که مرتکب شده‌اید، حلالیت بخواهید و طلب آمرزش کنید.

موسوی در پایان بیان کرد: امسال، 75 هزار نفر از سراسر کشور که سال‌ها در انتظار بوده‌اند به سفر معنوی حج تمتع مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول