اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

عفاف و حجاب از رسالت‌های اصلی دانشگاه است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه مأموریت‌ها و معاونت‌های مختلفی دارد و رسالت اصلی آن موضوع عفاف و حجاب است.

عفاف و حجاب از رسالت‌های اصلی دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی کرباسی ظهر امروز در جلسه عفاف و حجاب استانداری، اظهار کرد: دانشگاه مأموریت‌ها و معاونت‌های مختلفی دارد و در درون دانشگاه رسالت اصلی موضوع عفاف و حجاب است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های مهم هفت سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تغییر ریل‌گذاری است، در هفت سال گذشته شورای انضباطی یک مبنای پیشگیرانه در پیش گرفته و پس از گذراندن مراحلی اقدام به رسیدگی به تخلفات و شکایت‌ها می‌نماید.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد ارتقای عفاف و حجاب گفت: در تمام دانشکده‌ها موضوع ارتقا عفاف و حجاب پیگیری می‌شود و مراکز مشاوره در دانشگاه کارکرد متفاوتی پیدا کردند و مشاوره دینی و مذهبی که قوی‌تر از مشاوره روحی است مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در طرح ارتقا عفاف و حجاب، در زمان ثبت نام دانشجویان برای ورود به دانشگاه، وضعیت پوششی دانشجویان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در مراسمی با عنوان دانشجویان فاطمی که همه ساله برگزار می‌گردد از دانشجویانی که پوشش مناسبی دارند تقدیر می‌شود.

کرباسی تصریح کرد: دانشجویانی که تخلف پوششی دارند پس از مراجعه به مشاور، اگر تغییری در پوشش آنها صورت نگیرد شورای انضباطی پرونده را به جریان می‌اندازد.

وی در مورد دیگر برنامه‌ها تاکید کرد: تهیه کتب و جزوات مناسب دانشجو، طرح پایش فرهنگی، فضاسازی مناسب مانند نصب بنر و ورود دانشجویان به بخش کاری و همچنین اجرای طرح روپوش سفید که امسال اجرایی می‌شود، از دیگر برنامه‌ها در زمینه ارتقا عفاف و حجاب است. 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان در مورد اردوهای دانشجویی اظهار کرد: اردوهای خودسرانه دانشجویی ممنوع است و تمام اردوهایی که دانشگاه برگزار می‌کند با تفکیک جنسیتی است و اردوهای راهیان نور نیز از برنامه های تأثیرگذار در زمینه ارتقا عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول