اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان اهواز خبر داد

تشکیل شعبه رسیدگی به تخلفات بدحجابی در فرودگاه اهواز

خبرگزاری فارس: معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز در امور پیشگیری از وقوع جرم از تشکیل شعبه ویژه در فرودگاه اهواز به منظور رسیدگی به تخلف در زمینه بدحجابی خبر داد.

تشکیل شعبه رسیدگی به تخلفات بدحجابی در فرودگاه اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور دادستان عمومی و انقلاب اهواز و معاونان وی تشکیل شد، با اشاره به مصوبه ستاد جرایم خاص گفت: پیگیری، کاهش و پیشگیری همچنین برخوردهای ارشادی و احیانا انتظامی و قضایی با مروجان فرهنگ غربی، بدحجابی و بی‌حجابی از جمله این مصوبات است و مقرر شده دستگاه‌های مرتبط اقدامات خود را برای مبارزه به این مسئله انجام دهند.

وی در مورد بنرها و پلاکاردهایی که در سطح شهر با مضمون مقابله با بدحجابی نصب شده، اظهار کرد: مقابله با بدحجابی مطالبه به حق مردم است که اخیرا از مسئولان درخواست کرده‌اند بر همین اساس نیز مجوز نصب این بنرها در سطح شهر و حتی در محوطه دادگستری صادر شده است.

رئیس ستاد حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان افزود:‌ تعدادی از نمازگزاران در نماز جمعه طوماری به طول هشت متر امضا و مقابله با بدحجابی را درخواست کرده‌اند که این طومار به رئیس کل دادگستری تحویل داده شده است.

وی پیش‌بینی کرد: مطالبات مردم نسبت به ادامه برخورد با بدحجابی ادامه یابد و در شهرستان‌ها نیز انجام شود.

امانت‌بهبهانی با بیان اینکه تأثیر و مکفی بودن طرح‌های مقابله با بدحجابی باید به صورت جداگانه بررسی شود، گفت: بدحجابی و بی‌حجابی جرم مشهود است و حتی در صورت عدم مطالبه مردمی دادگستری و نیروی انتظامی موظف به رسیدگی به این جرم هستند.

سرپرست روابط عمومی دادگستری خوزستان تصریح کرد: مطالبه مردم در این زمینه به حق است و آن را تأیید می‌کنیم و به امضاکنندگان این طومار دست مریزاد می‌گوییم چراکه به گفته مقام معظم رهبری باید با شبیخون فرهنگی مبارزه کرد.

وی تاکید کرد: این مطالبه مردمی باید در مسیر قانونی قانونی قرار گیرد.

امانت بهبهانی با بیان اینکه وضعیت پوشش شرعی در فرودگاه،‌ راه‌آهن و ترمینال‌های اهواز مناسب نیست، اظهار کرد: حتی مسافران خارج از استان نیز نسبت به وضعیت پوشش در این اماکن اعتراض و در این زمینه نامه‌نگاری کرده‌اند.

وی افزود: به همین منظور شعبه ویژه‌ای در فرودگاه اهواز تا چند روز آینده به منظور رسیدگی به تخلف در زمینه بدحجابی تشکیل می‌شود که زیر نظر فرهادی‌راد معاون عمومی و دادستان انقلاب اهواز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/آ//ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول