اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوایل هفته آینده

روسای سازمان‌های بازرسی و حج و زیارت به خراسان‌شمالی سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین رئیس سازمان حج و زیارت اوایل هفته آینده به خراسان‌شمالی سفر می‌کنند.

روسای سازمان‌های بازرسی و حج و زیارت به خراسان‌شمالی سفر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در سفر دو روزه حجت الاسلام  مصطفی پورمحمدی به خراسان‌شمالی قرار است تا نشست‌های  جداگانه‌ای با علما و روحانیون و همچنین مدیران کل اقتصادی استان برگزار شود.

نشست با مسئولان استان و همچنین شوراهای اسلامی و شهرداران از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به خراسان‌شمالی به شمار می‌رود.

شرکت در همایش سلامت نظام اداری و مقابله با مفاسد اقتصادی از برنامه‌های محوری حضور حجت الاسلام پور محمدی در خراسان‌شمالی است.   

این دومین سفر وی در مقام رئیس سازمان بازرسی کل کشور به خراسان‌شمالی بوده و در سفر پیشین برای معرفی «سعادت»، سومین مدیرکل بازرسی استان به این خطه سفر کرده بود.

وی همچنین در زمان مسئولیت وزارت کشور برای معرفی دومین و چهارمین استاندار در استان حضور یافته بود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز قرار است تا روز یک شنبه 19 شهریور برای حضور در جمع زائران حج تمتع و شرکت در چندین برنامه به استان سفر کند.

جواد شاد مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه همایش بزرگ آداب در محضر کعبه شریف برای زائران اعزامی به حج، در روز 19 شهریور در استان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه رئیس سازمان حج و زیارت در جمع زائران استان حضور می‌یابند.

وی گفت: طی این همایش زائران استان آمادگی‌های لازم را به منظور حضور در بیت الله الحرام و سایر اماکن مقدسه نظیر منا و عرفات کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول