اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

حجم انبوهی محتوا به سوی ایران می‏آید اما چیزی پس نمی‏دهیم

خبرگزاری فارس: معاون فناوری و امور بین‏الملل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: متاسفانه در برهه کنونی، حجم انبوهی محتوا به سوی ایران می‏آید؛ اما ما چیزی پس نمی‏دهیم.

حجم انبوهی محتوا به سوی ایران می‏آید اما چیزی پس نمی‏دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد کرم‏پور عصر امروز در آیین معارفه نخستین مدیر‏کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به یک اتفاق بزرگ نظری در جهان، این رویداد را «تئوری نمونه‏برداری» عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بر اساس روندی که در جهان شاهد هستیم، دوره تجهیزات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به دوره خدمات و سپس به تدریج به دوره سرویس رسیده است.

معاون فناوری و امور بین‏الملل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: امروز این دوره به سطح سفارش سرویس رفته و اشکال اینجاست که در برهه کنونی همه زیرساخت‏ها وجود دارد اما ما نمی‏توانیم سفارشی ارائه دهیم تا به سرعت به دست مصرف کنند.

کرم‏پور اضافه کرد: امروز اگر از سوی مردم یا صاحب‏نظران سفارشی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه شود، به سرعت قابل واگذاری خواهد بود چراکه امکانات آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی باید در حوزه محتوا بیشتر کار شود، گفت: اینک در شرایطی قرار گرفته‏ایم که بخش زیادی از محتوا به شکل فرهنگ، آداب و رسوم و . . . به سمت ما می‏آید و متاسفانه خودمان چیزی را در مقابل آن پس نمی‏دهیم.

معاون فناوری و امور بین‏الملل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: باید برای رفع این مشکل، محتواسازی شود چراکه امروز در حال مشاهده جنگ نرم‏افزاری و سایبری هستیم و دیگر نباید حتی فکر جنگ نظامی و سخت را نیز در ذهن پروراند.

کرم‏پور بیان کرد: با وجود اینکه تمام زیرساخت‏ها در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور فراهم شده، اما سفارش سرویس امروز بسیار سخت است و باید به گونه‏ای کار شود که در مقابل دریافت حجم انبوهی محتوا از خارج مرزها، ما نیز محتوای خود را به آنها ارائه کنیم.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول