اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت می‌گیرد

آغاز به کار همایش حجاب یادگار یاس نبوی در بروجن

خبرگزاری فارس: همایش طرح مشکوة با موضوع حجاب از امروز هیجدهم شهریور تا بیست و یکم شهریور 91 در فرهنگسرای بروجن برگزار می‌شود.

آغاز به کار همایش حجاب یادگار یاس نبوی در بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن همایش طرح مشکوة با موضوع حجاب و عفاف در شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجید الهیان با بیان اینکه این همایش ویژه معلمان زن است، گفت: این همایش از تاریخ هیجدهم شهریور تا بیست و یکم شهریور 91 در فرهنگسرای بروجن به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

الهیان افزود: از جمله سخنرانان این همایش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام شریعتی استاد حوزه و دانشگاه از قم، حجت‌الاسلام داستان‌پور استاد حوزه و دانشگاه از اصفهان و حجت‌الاسلام حسین نژادیان امام جمعه محترم بروجن هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با اشاره به شرکت‌کنندگان این همایش، گفت: معلمان زن سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از جمله شرکت‌کنندگان این همایش محسوب می‎شوند.

وی هدف از برگزاری این همایش را اهمیت دادن و نهادینه کردن مسئله حجاب و عفاف در جامعه و مدارس برشمرد و گفت: تمام دستگاه‌های بخش باید با هماهنگی و برنامه‌ریزی جامع برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف اسلامی در این منطقه گام بردارند.

الهیان بیان داشت: با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید طرح حجاب و عفاف را به‌ ویژه در مدارس شهر آغاز کرد تا بتوان در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن پاسخی کوبنده به دشمنان داد.

وی در ادامه از انتصاب مدیریت جدید در مدارس صدرای بروجن خبر داد و ابراز کرد: از ابتدای سال تحصیلی دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا فعالیت خود را با مدیریتی جدید آغاز می‌کند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده با سازمان مدارس صدرا و سازمان آموزش و پرورش شهریار، حبیب‌زاده به عنوان مدیریت و ابراهیم پارسا به سمت معاونت آموزش دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای شهرستان بروجن منصوب شدند.

الهیان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در پایه‌های اول 27 نفر، دوم 16 نفر، سوم 11 نفر و چهارم 11 نفر در این دبیرستان مشغول به تحصیل هستند، افزود: دانش‌آموزان این دبیرستان سال گذشته 100 درصد قبولی کنکور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: راهیابی به دبیرستان پسرانه صدرا در پایه اول با دو آزمون کتبی و مصاحبه حضوری انجام می‌شود و در این دبیرستان از بهترین امکانات آموزشی و مجرب‌ترین کادر آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول