اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی

برنامه‌های هفته حج در خراسان‌شمالی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته حج در این استان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته حج در خراسان‌شمالی اعلام شد

جواد شاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، برگزاری همایش عمومی آداب حضور در محضر کعبه شریف برای حجاج اعزامی، برگزاری نمایشگاه عکس، دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را از جمله برنامه‌های این هفته در استان عنوان کرد.

وی گفت: به همین مناسبت دیدار با امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان‌شمالی، گردهمایی کارگزاران حج، دیدار با ائمه جمعه شیروان و اسفراین و بازدید از مراکز توانبخشی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی، برگزاری نخستین یادواره شهدای حج خونین خراسان‌شمالی و ادای احترام و تجدید پیمان با شهدا و همچنین دیدار از خانواده شهدا را از برنامه‌های محوری این هفته اعلام کرد.

به گفته وی، همچنین به همین مناسبت برپایی نشست خبری با خبرنگاران، آذین‌بندی شهر و برگزاری گردهمایی بزرگ کارگزاران زیارتی خراسان‌شمالی پیش‌بینی شده است.

شاد با اشاره به اینکه همایش بزرگ آداب در محضر کعبه شریف برای زائران اعزامی به حج، در روز 19 شهریور در استان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: طی این همایش زائران آمادگی‌های لازم را به منظور حضور در بیت الله الحرام و سایر اماکن مقدسه نظیر منا و عرفات را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول