اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

فروش 13 میلیون تومانی حج تمتع با وجود نبود سهمیه برای اعزام

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان‌‌رضوی در ارتباط با خرید و فروش فیش‌های حج گفت: قوه قضائیه معتقد است قانون مدون و مشخصی برای برخورد با این گونه شرکت‌ها ندارد.

فروش 13 میلیون تومانی حج تمتع با وجود نبود سهمیه برای اعزام

مسعود مجردی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مشهد اظهار داشت: شهروندان به هیچ عنوان خرید و فروش فیش‌های حج را انجام ندهند و برای کسب اطلاعات لازم در این ‌ارتباط‌ به دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: چند سالی است که فردی در تهران با تراکت‌هایی به رنگ آبی و قرمز که در آن عبارت خرید و فروش فیش حج با کسب مجوز از سازمان حج و زیارت را در بین مردم و شهروندان پخش می‌کند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این شرکت پس از تهران به سایر شهرها نیز کشیده شد و نمایندگی‌هایی دایر کرد، خاطرنشان کرد: متاسفانه این فرد در تهران بازداشت و با قرار وثیقه مجدداً آزاد شده است.

مجردی ادامه داد: وکیل این شخص نیز تعهد داده است که دیگر این فعالیت را انجام ندهند اما باز هم تراکت‌های تبلیغاتی این گروه و شرکت در تهران و سایر شهرهای ایران و هم‌چنین در مشهد پخش می‌شود.

وی بیان داشت: دفتر این شرکت در خیابان شهید فرامرز عباسی و بلوار فردوسی مشهد دایر است و چند بار توسط مسئولان قوه قضائیه پلمپ شده اما مجدداً بازگشایی شده است و مسئولان باید در این باره فکر جدی کنند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر علت ادامه فعالیت این گروه و شرکت پس از دستگیری وی افزود: قوه قضائیه معتقد است قانون مدون و مشخصی برای برخورد با این گونه شرکت‌ها ندارد.

مجردی گفت: سازمان حج و زیارت یکی از شاکیان اصلی این شخص و شرکت است که متاسفانه دفاتر متعددی در تمام شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها دایر کرده است.

وی درباره قیمت این روزهای این شرکت برای فروش فیش‌های حج واجب بیان داشت: طی تماس‌هایی که با مسئولان این شرکت گرفته می‌شود در قم 13 میلیون تومان برای حج تمتع امسال گرفته می‌شود که این به هیچ عنوان صحیح نیست.

مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: این در حالی است که سهمیه‌ای برای اعزم زائران در سال جاری باقی نمانده است و شهروندانی که این فیش‌ها را خریداری کنند مطمئناً با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

مجردی گفت: قیمت اعلام شده از سوی این شرکت برای حج عمره امسال حدود 3 میلیون و 500 میلیون تومان است.

مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی بار دیگر از شهروندان خواست قبل از انجام هر گونه نقل و انتقال از دفاتر سازمان حج و زیارت استعلام بگیرند و کارشناسان این سازمان راهنمایی‌های لازم را در این رابطه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول