اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان خبر داد

راه‌اندازی 1200 وبلاگ در زمینه عفاف و حجاب

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: تاکنون یک هزار و 200 وبلاگ در مورد عفاف و حجاب راه‌اندازی شده و دبیرخانه دائمی عفاف و حجاب نیز مشغول به کار شده است.

راه‌اندازی 1200 وبلاگ در زمینه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عذرا حسینی ظهر امروز در جلسه عفاف و حجاب استانداری در ارتباط با فعالیت‌های سپاه، اظهار کرد: مجموع فعالیت‌ها در سپاه، فرهنگی است و از سه سال گذشته نیروی زمینی و نیروی مقاومت بسیج با عنوان صاحب‌الزمان در یکدیگر ادغام شدند.

وی در مورد برنامه‌های سپاه تصریح کرد: حضور 50 هزار خانم و 20 هزار دانش آموز در اردوهای راهیان نور، برگزاری سه دوره آموزش غیرحضوری ویژه کارکنان، برگزاری مسابقات فرهنگی کتاب‌خوانی که تاکنون بیش از 99 مورد مسابقات کتاب‌خوانی برگزار شده است و 12 هزار و 180 نفر در این مسابقات شرکت کردند از فعالیت‌های سپاه در مورد ارتقای عفاف و حجاب است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان ادامه داد: کانون‌های تفکر و جلسات در مورد آسیب‌شناسی عفاف و حجاب که تاکنون 315 جلسه برگزار گردیده، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، که 6 هزار و 11 مورد نشست تخصصی برگزار شده است، از دیگر برنامه های سپاه در زمینه ارتقا عفاف و حجاب است.

وی در پایان اظهار کرد: بر اساس مناسبت های مختلف تاکنون 115 مقاله در این زمینه ارسال، و یک‌هزار و 200 وبلاگ در مورد عفاف و حجاب راه اندازی و دبیرخانه دائمی عفاف و حجاب نیز مشغول به کار شده است. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول