اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

کارآفرینان پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارآفرینان باید پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی باشند.

کارآفرینان پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی ظهر امروز در هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاونی‌های برتر استان اظهار کرد: کارآفرینان باید تلاش کنند تا زمینه استقلال کشور را فراهم کنند.

وی افزود: کارآفرینان باید بتوانند با ابتکارات خود تحریم‌های دشمنان را خنثی کرده و زمینه اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: طی چند سال اخیر در زمینه کارآفرینی اقدامات خوبی انجام شده است اما این بخش هنوز جای کار داشته و نیاز به فرهنگ‌سازی بیشتری دارد.

محمدی از تاسیس دانشکده کارآفرینی در تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر درس کارآفرینی در بسیاری از رشته‌های دانشگاهی جزو دروس اصلی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ارائه راهبرد سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد ملی روایتی است از جوامع و انسان‌های پر‌تلاشی که با حفظ ارزش‌های اخلاقی تشکیل نهادهایی را داده‌اند که علاوه بر جنبه اقتصادی جنبه معنوی پرباری به نام تعاون نیز دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تمام تلاش این اداره کل بر این است تا زمینه بهتری را برای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 در ارتباط با بخش تعاون فراهم کند.

محمدی از وجود یک‌هزار و 775 تعاونی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و 386 تعاونی فعال هستند.

وی اقدامات تعاونی‌های استان در بخش مسکن مهر را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: تعاونی راهکار مناسبی برای توسعه و شتاب در رشد اقتصادی است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول