اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل:

از طریق کمیته وصول مطالبات با 1000 نفر تعامل داشتیم

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل گفت: با تلاش این کمیته یک هزار نفر از وام‌گیرندگانی که در پرداخت بدهی خود مشکلاتی داشتند فراخوان کردیم تا با کمال احترام زمینه وصول مطالبات خودمان را شایسته‌تر فراهم آوریم.

از طریق کمیته وصول مطالبات با 1000 نفر تعامل داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور ظهر امروز در جمع مشتریان موسسه مهر در اردبیل تجلیل از مشتریان و معتمدان شعبات این موسسه و لحاظ کردن نظرات آنها را در تصمیم‌گیری‌‌ها خاطرنشان کرد و اظهار داشت: ما همیشه سعی کردیم از نظرات مشتریان برای مطلوب شدن خدمات استفاده کنیم.

وی در خصوص خدمات نوین انجام شده از طریق موسسه مهر نیز یادآور شد:‌ از طریق دستگاه‌های خودپرداز سقف پرداختی را در یک شبانه‌روز به یک میلیون تومان افزایش دادیم و در کنار آن مشتریان می‌توانند اقساط خود را نیز از طریق دستگاه‌های خودپرداز پرداخت کنند.

مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل به صدور 37 هزار کارت خودپرداز و همچنین فعال کردن 15 دستگاه در سطح شهر اشاره کرد و گفت:‌ در سایه این امر بیش از یک میلیون تراکنش را در دستگاه‌ها و شعبات خود شاهد بودیم.

پاشاپور با اشاره به گستردگی خدمات الکترونیکی خاطرنشان کرد: ما در سطح استان 195 هزار مشتری داریم که در 11 شعبه 91 نفر از کارکنان ما خدمتی بی‌منت به آنها ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد: در عرض شش ماه شعبه بعثت را خریداری کردیم و شعبات بیله‌سوار،‌ مشگین‌شهر و پارس‌آباد را نیز تجهیز و فعال کردیم.

مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل بیان داشت: در کنار آن اقدام به یکسان‌سازی شعبه گرمی کرده و در حال تجهیز سایر شعبات به تجهیزات الکترونیکی هستیم.

پاشاپور با اعلام اینکه ساختمان مدیریت شعب موسسه به زودی احداث می‌شود، گفت: زمین آن خریداری شده و در میدان شریعتی اردبیل بعد از کسب مجوز از شهرداری اقدام به احداث آن می‌کنیم.

وی ادامه داد: این ساختمان که در شأن مردم استان خواهد بود در 11 طبقه و به مساحت 5 هزار و 470 متر احداث می‌شود که نقشه آن آماده است که بعد از مناقصه و گود‌برداری امیدواریم به سرعت عملیات اجرایی آن فعال شود.

مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل راه‌اندازی شعبه الکترونیکی شبانه‌روزی موسسه را ظرف یک هفته یادآور شد و افزود: رقبای ما از این کار در تعجب و حیرت بودند.

پاشاپور همچنین در خصوص پرداخت سود علی‌الحساب و قطعی به حساب مشتریان با نظارت علما و صاحب‌نظران و در قالب طرح آب و آیینه نیز تصریح کرد: در استان اردبیل برای 146 هزار مشتری 28 میلیارد ریال سود پرداخت شده است در حالی که در سطح کشور رقم آن بیش از 3 هزار میلیارد ریال بوده است.‌

این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: انتظار ما از مشتریان تداوم محبت و وفاداری به این موسسه است که امیدواریم در این زمینه بتوانیم همچنان وفاداری خود را به مشتریان نگه داریم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول